Het gaat hier in 1 woord geweldig!!
Alles gaat als vanzelf, ik begin me af te vragen wanneer de klap komt.

We hebben een hele goeie kraamtijd gehad: Een hele jonge kraamverzorgster, maar erg kundig en aardig. Ze was 'maar' een vakantiekracht, maar ze wist wel waar ze het over had. Onze vk was ook erg over haar te spreken, maar dat zal er vast mee te maken hebben dat ze de opleiding tot vk aan het volgen was.

De bv kwam ook meteen goed op gang, geen pijn van kloven en zo. F edde is dus alleen op dag 2 afgevallen, en daarna alleen maar aangekomen. Gisteren was de intake van het CB en toen woog ie inmiddels 3700 gram (hij woog 3190 gram bij de geboorte)!
Enig nadeel wat ik kan bedenken is dat ik tot een paar dagen geleden een gigantische stuwing had... Ik heb dus al 2 voedingen in de vriezer staan!
Ik voel me zelf ook alweer prima. Ik had maar een heel klein scheurtje opgelopen tijdens de bevalling, dus daar had ik geen problemen van. En nu, na 2 weken, heb ik ook al veel minder last van m'n bekken. Dus ik ben blij!!
Tuurlijk heb ik wel kraamtranen gehad, "hoe ga ik dat nu doen met 2 kinderen?" maar dat hoort er ook bij. En nu, na een paar dagen alleen met 2 kinderen, weet ik dat ook dat wel losloopt. Gelukkig!
Zometeen zal ik nog wat fotootjes uploaden, nu ga ik eerst mijn zoon even voeden.