We zijn inmiddels een week verder en we hebben na een goede kraamweek vanmorgen afscheid genomen van de kraamhulp. Het is heel jammer dat we haar nu moeten missen maar het is ook heerlijk om nu met z’n vieren te zijn. Ik vraag me wel af hoe ik dat straks allemaal alleen moet doen, maar dat zal vast wel loslopen. Komende week is mijn man nog vrij, dus ik heb nog even de tijd.
Met W illemijn gaat het heel goed. De borstvoeding loopt prima. De eerste dagen had W moeite met aanhappen en ik had direct na de eerste dag al kloofjes. Die zijn nu bijna weg en het voeden is niet meer pijnlijk. Vanmorgen zat ze al 10 gram boven haar geboortegewicht! Overdag is ze heel rustig maar de nachten gaan wat minder. De eerste nachten wilde ze niet slapen en alleen maar in onze armen liggen. De laatste nachten gaat dat wat beter dus we hopen dat deze lijn zich voortzet. A is nog steeds een hele trotse grote broer die haar de hele dag in de gaten houdt. Vandaag was hij voor het eerst deze week heel lastig en zocht hij constant de grenzen op.
Met mij gaat het ook goed. Deze bevalling en het herstel is echt heel anders dan de vorige en dat is heel positief. Ik geniet echt van dat kleine mensje.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Ik wil best foto's plaatsen maar ben er nog niet achter hoe dat precies moet en de tijd om uitgebreid achter de computer te zitten ontbreekt op dit moment... Jammer hè, want ik geniet altijd wel van andere foto's.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)