Morgen doet een pupil van mij mee aan het ONK marathonzwemmen waarbij het ijsselmeer gaat over zwemmen. Vorig jaar heeft zijn broer dat ook gedaan en ik ben toen wezen kijken. Aangezien ik net zo veel met hem als zijn broer heb wil ik ook bij hem gaan kijken en hem steunen.
Maar dat is dus in Medemblik, 1 uur en 45 min rijden. Ik moet zowiezo S enn meenemen. Is het verstandig om dit al te doen met zo'n klein hummeltje, kan dat al of doe ik nu te moeilijk.
Waarschijnlijk gaan ml en M icah ook mee. Is wel zo gezellig. Ik vraag me af of het voor mezelf niet te druk wordt.
nu al dagje weg?
nu al dagje weg?
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Ik zou ook vooral naar jezelf kijken. Ik zou het ook niet aangekund hebben, maar als jij je goed voelt, moet je het vooral doen. S enn heeft genoeg aan jou nabijheid denk ik zo.Althea schreef:De vraag is gewoon: 'kan jij dat al?' Ik zou het zelf niet gekund hebben, al die drukte, maar dat ligt aan mij. Ik zie genoeg mama's met heel jonge baby's die wel op stap gaan en dat leuk vinden.
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Heb je er zin in?
Als je graag wilt gaan, zou ik vooral op tijd weg gaan zodat je tijd hebt om onderweg bij een tankstation nog even te voeden. Verder slaapt S vast in de auto en daarna bij jou in een doek. Lekker warme kleren aan (jij) zodat je geen kou vat tijdens het voeden, misschien een stoeltje mee (of dicht bij de auto blijven zodat je daar kunt zitten) en de afspraak met je man dat jullie naar huis gaan als je het niet meer trekt, al ben je pas net op de snelweg of klimmen de zwemmers net op de kant.
Als je eigenlijk geen zin hebt, om wat voor reden dan ook: lekker thuis blijven. Het is maar een korte periode, zo'n kraamtijd. Jij bent vooral zelf verantwoordelijk dat het voor jou een fijne tijd is. Het gaat goed met S, die is al blij als hij dicht bij jou is. Jij hebt net een kind gebaard. Dat is nogal wat.
Dus mijn advies: verwen jezelf. Door te gaan of door thuis te blijven.
En geniet van de dag!
@
Als je graag wilt gaan, zou ik vooral op tijd weg gaan zodat je tijd hebt om onderweg bij een tankstation nog even te voeden. Verder slaapt S vast in de auto en daarna bij jou in een doek. Lekker warme kleren aan (jij) zodat je geen kou vat tijdens het voeden, misschien een stoeltje mee (of dicht bij de auto blijven zodat je daar kunt zitten) en de afspraak met je man dat jullie naar huis gaan als je het niet meer trekt, al ben je pas net op de snelweg of klimmen de zwemmers net op de kant.
Als je eigenlijk geen zin hebt, om wat voor reden dan ook: lekker thuis blijven. Het is maar een korte periode, zo'n kraamtijd. Jij bent vooral zelf verantwoordelijk dat het voor jou een fijne tijd is. Het gaat goed met S, die is al blij als hij dicht bij jou is. Jij hebt net een kind gebaard. Dat is nogal wat.
Dus mijn advies: verwen jezelf. Door te gaan of door thuis te blijven.
En geniet van de dag!
@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
We zijn geweest. Ik heb thuis nog kunnen voeden. S enn is in de auto in slaap gevallen. Aangekomen in medemblik hebben we hem overgelegd in de kinderwagen en is gewoon blijven slapen. Tegen half 4 zijn we gegaan. Toen werd ie een beetje wakker. In de auto gevoed voordat we gingen.
Ik kon het allemaal goed volhouden. WEl wat gestaan en gelopen maar dat ging goed. Op het laatst gewacht tot onze zwemmer was aangekleed, toen heb ik wel even gezeten. Ik was blij dat we even zijn gaan kijken en het ging goed. Vandaag hadden we ook niks op het programma, dus ik denk dat dat ook wel scheelt hoor. Anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan.
Was wel moe want middagrust gemist. De meeste waren overigens wel verbaasd dat ik er was. Zo snel alweer.
Ik kon het allemaal goed volhouden. WEl wat gestaan en gelopen maar dat ging goed. Op het laatst gewacht tot onze zwemmer was aangekleed, toen heb ik wel even gezeten. Ik was blij dat we even zijn gaan kijken en het ging goed. Vandaag hadden we ook niks op het programma, dus ik denk dat dat ook wel scheelt hoor. Anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan.
Was wel moe want middagrust gemist. De meeste waren overigens wel verbaasd dat ik er was. Zo snel alweer.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011