Gaat het dan toch lukken?31-8 Upd vanuit België
Gaat het dan toch lukken?31-8 Upd vanuit België
In andere draadjes heb ik al wel eens geschreven dat Tyg0 niet super goed aan de borst drinkt. Vaker wilde hij niet dan dat hij wel aan de borst wilde. Dan kolfde ik maar en gaf ik de fles.
Maar nu... Hij drinkt bijna elke voeding aan de borst, nu zo'n 2 weken. Van het weekend waren we naar Texel, naar vrienden van ons. Daar zelfs tijdens een spelletje Risk gevoed! Ik had echt niet gedacht dat 't ooit beter zou gaan. 's Nachts komt hij meestal 2x. Volgens mij drinkt hij dan zo veel, want 's morgens als hij wakker wordt wil hij niet drinken. Later op de ochtend pas weer.
Ik ben er zo blij mee! Na 5 maanden lijkt het dan toch te lukken. Ik ben zo blij dat ik niet gestopt ben met de bv!!!
Maar nu... Hij drinkt bijna elke voeding aan de borst, nu zo'n 2 weken. Van het weekend waren we naar Texel, naar vrienden van ons. Daar zelfs tijdens een spelletje Risk gevoed! Ik had echt niet gedacht dat 't ooit beter zou gaan. 's Nachts komt hij meestal 2x. Volgens mij drinkt hij dan zo veel, want 's morgens als hij wakker wordt wil hij niet drinken. Later op de ochtend pas weer.
Ik ben er zo blij mee! Na 5 maanden lijkt het dan toch te lukken. Ik ben zo blij dat ik niet gestopt ben met de bv!!!
Laatst gewijzigd door Floor83 op wo aug 31, 2011 8:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
-
- J&J MAURITIUS
- mama talla
- J&J HAWAII
Oh Conny wat een fijne update zeg! Geweldig om te horen dat het na zoveel doorzettingsvermogen van jouw kant beter lijkt te gaan! Ik ga duimen dat het zo door blijft gaan. Ben je nog steeds op dieet?
Groetjes jikke
Groetjes jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Oeh herkenbaar! Wat fijn he? En al die keren dat je de kolf in de wilgen wilde hangen, het huilen je nader stond dan het lachen en je je afvroeg waarom je dit toch allemaal deed komen iedere voeding live aan de borst weer verder op de achtergrond te staan.
Ik ben toen om het te vieren heel veel wandelingetjes gaan maken om maar vooral op heel veel bankjes hier in Haarlem te kunnen voeden
(ik weet ze nog allemaal)
Gefeliciteerd! En geweldig dat je doorgezet hebt.
Ik ben toen om het te vieren heel veel wandelingetjes gaan maken om maar vooral op heel veel bankjes hier in Haarlem te kunnen voeden

Gefeliciteerd! En geweldig dat je doorgezet hebt.
Haha, mocht best hoor!! Had ik echt niet erg gevonden.Mare schreef:ik wilde jou nog een berichtje sturen om te vragen hoe het gaat, maar durfde bijna niet.
Nee, naar bijna 4 weken dieet ben ik er mee gestopt. Het had echt geen resultaat.mama talla schreef:Ben je nog steeds op dieet?
Dat durf ik nog niet aan. Moet er echt nog vertrouwen in krijgen dat het goed gaat / blijft gaan.wennetje schreef:Ik ben toen om het te vieren heel veel wandelingetjes gaan maken om maar vooral op heel veel bankjes hier in Haarlem te kunnen voeden
Lief dat je daar naar vraagt. Met Tyg0 gaat het een stuk beter. Hij is huilt veel minder en is rustiger. Helaas vandaag een veel mindere dag. Erg onrustig, wilde niksTruus schreef:Hoe is het verder met jou en Tygo?

Hij slaapt ook een stuk beter sinds een paar weken. 'smorgens en 'smiddags 1-1,5 uur (heel soms 2 uur) en soms rond etenstijd savonds een half uurtje. De avonden zijn wel onrustig. Slapen wil vaak niet of onrustig. 'snachts komt hij 1-2 keer. Maar slaapt dan bijna altijd weer verder.
Met mijzelf gaat het met ups en downs. Het gaat langzaam aan wat beter gelukkig. Nu heb ik vakantie, dus lekker genieten!
Nog even een update vanuit België:
Wij in een midweek in België, centerparcs. We gingen net naar een pannenkoekenrestaurant. Ik dacht dat Tyg0 het wel zou redden zonder voeding tot we weer terug zouden zijn. Maar hij werd toch huilerig, toch maar aangelegd. Ja hoor, hij ging rustig drinken zonder problemen!!!! Ik was helemaal gelukkig! Hij viel in slaap en sliep nog even door in de kinderwagen.
Terwijl ik net zat te voeden kwamen onze pannenkoeken. Die mevrouw stelde voor om mijn pannenkoek even warm te houden, heel fijn!
Ik zei nog tegen mijn man dat ik dit een paar maanden geleden niet had verwacht.
Verder is hier alles oke, helaas slaapt hij niet zo goed. Hij ligt in de wagenbak maar dat is geen succes meer
hij wordt echt groot!
Wij in een midweek in België, centerparcs. We gingen net naar een pannenkoekenrestaurant. Ik dacht dat Tyg0 het wel zou redden zonder voeding tot we weer terug zouden zijn. Maar hij werd toch huilerig, toch maar aangelegd. Ja hoor, hij ging rustig drinken zonder problemen!!!! Ik was helemaal gelukkig! Hij viel in slaap en sliep nog even door in de kinderwagen.
Terwijl ik net zat te voeden kwamen onze pannenkoeken. Die mevrouw stelde voor om mijn pannenkoek even warm te houden, heel fijn!
Ik zei nog tegen mijn man dat ik dit een paar maanden geleden niet had verwacht.
Verder is hier alles oke, helaas slaapt hij niet zo goed. Hij ligt in de wagenbak maar dat is geen succes meer