ons draadje is weg en aangezien ik het toch wel leuk vind om die dreumesjes te volgen open ik hem opnieuw.
volgens mij schrijven er inmiddels al een aantal niet meer mee hier. Even denken:
lien heeft een jip pauze
linda mama van bram en noor zie ik nooit meer
mireille van gwyneth zie ik niet meer
mon heeft afscheid genomen
wel zie ik
drus van simon
san van ollie
corine van annelieke
emma van isla
dit zijn er met mezelf erbij 9, ik dacht dat we met 11 waren?
Hoe is het bij jullie?
Hier gaat het goed. C. drinkt sinds een week of 6 niet meer bij me, er kwam niks meer in verband met de zwangerschap en daardoor verloor hij zijn interesse. Ik vond het wel prima dus op een gegeven moment niet meer aangeboden en hij heeft er nooit meer om gevraagd
Eten doet C. als een bootwerker, alles maar dan ook alles wat ik voor hem zet gaat naar binnen. Het is zelfs zo dat sommige mensen hem dik vinden worden. Over 3 weken moet ik weer naar het cb dus ben benieuwd of mijn kleine veelvraat op dieet moet.
Verder begint hij flink van zich af te bijten naar zijn broer toe. Ze liggen regelmatig bij elkaar in de clinche en verbaal laat hij zich dan wel horen. Als hij echt kwaad wordt mept hij soms zelfs wel eens

Verder begint hij echt al veel te kletsen, we begrijpen hem steeds beter en dat maakt het allemaal wel wat makkelijker moet ik zeggen
En ik? Met mij gaat het goed. ik geniet enorm van hem (en ook vanB.) Veel meer als toen B. zo oud was, B. sliep toen heel slecht en ik was zwanger waardoor ik erg moe was en eigenlijk niet echt kon genieten.
Nou ik ben benieuwd naar jullie dreumesjes