Ik ga in oktober meedoen aan een onderzoek voor een nieuwe kolf van Ph ilips. Ze zoeken nog steeds mensen die ook mee willen doen. Het is in Amsterdam, en het is de bedoeling dat je 5 keer komt kolven. De eerste keer is 1,5 uur omdat je dan een uitgebreide vragenlijst moet invullen, voor de rest rekenen ze een uur per keer maar als je eerder klaar bent dan kun je gewoon eerder naar huis. Het kan ook 's avonds en je kunt je kindje meenemen.
De vergoeding bedraagt 125,- voor 5 keer. Reiskosten worden niet vergoed. Je krijgt je eigen kolfsetje en de melk kun je gewoon mee naar huis nemen. Het is een elektrische kolf met touchscreen (wauw!).
Heb je ook interesse, PB me dan even, dan breng ik je in contact met de onderzoekster. Dan verdien ik er ook nog wat mee .
Laatst gewijzigd door @ri op di jan 24, 2012 7:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik weet niet zeker of ik mee wil doen, dat ligt een beetje aan waar wat en hoe precies, maar ik wil wel wat meer informatie. Wat zal ik je pb-en, adres of telefoonnummer?
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
kaatje71 schreef:ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik weet niet zeker of ik mee wil doen, dat ligt een beetje aan waar wat en hoe precies, maar ik wil wel wat meer informatie. Wat zal ik je pb-en, adres of telefoonnummer?
Wat moet ik me er bij voorstellen, ik neem aan dat je niet in een groepje aan het kolven ben? dat zou bij mij nl niet echt bevorderend werken, of zie ik dat verkeerd?
En ik weet niet of ik in okteober nog bv geef en of kolven dan nog lukt. (ik hoop van wel natuurlijk)
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
Er worden weer nieuwe onderzoeken ingepland. Quote uit de mail die ik vandaag kreeg:
Voor dit onderzoek zijn wij op zoek naar vrouwen die bereid zijn om gedurende de periode van 20 februari tot en met 6 april, 7 maal op ons kantoor langs te komen om een kolfapparaat te testen. De vergoeding bedraagt 175 euro! Het kolven zal gebeuren in een afgesloten ruimte. Het is de bedoeling dat u kolft en vervolgens een vragenlijst invult. Een sessie zal in totaal zo'n 15-30 minuten in beslag nemen. De 7 sessies waar u aan deelneemt worden in overleg ingepland.
Het is in Amsterdam (vlakbij het centrum). Wel betaald parkeren, en reiskosten worden niet vergoed.
Wil je meedoen, PB me dan even je voor- en achternaam en e-mailadres, dan geef ik je gegevens door en wordt er contact met je opgenomen.