soms als ik jip en janneke open dan staat er dat er een pop up wordt geblokkeerd. als ik dan op tijdelijk toestaan klik pop er niet up zeg maar. wat is dat?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Ik heb dat sinds een paar dagen ook. Het gaat om de pop ups bovenin tussen zeg maar de Jip en Janneke titel en de blauwe balk waaronder de verschillende subfora zitten. Ben eigenlijk wel benieuwd waarom dat opeens is, misschien heeft windows een update met pop-up blokkers gedaan, want hij heeft recent wel upates gedaan, sinds die tijd is het volgens mij.
Ik heb dat ook, maar alleen als ik nog niet ben ingelogd. Dan vraag ik me af hoe ik in 'shemelsnaam al een pb geregistreerd kan zien, terwijl ik nog niet ben ingelogd Maar goed ik ben niet blond ofzo.
Ik heb geen pop-up blocker en soms als ik Jip en Janneke open komt er ineens een reclame omhoog die ik maar meteen wegklik.
Jullie missen niets belangrijks. Of willen jullie graag pokeren via internet?
ik had idd ook opeens een pokerwebsite op mijn scherm toen ik j&j afsloot. en heb sinds gister of zo ook toegestaan om popups weer te geven bij deze site...
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
hier ook, bij mij opent hij regelmatig een nieuw tablad met reclame voor een online spel.
het is iets van googleads services ofzo. ik heb nu de popup voor J&J uitgeschakeld (in de internetinstellingen), hopelijk lost dat het op. eventuele pb's zie ik dan wel in mijn mail.