Ervaringen met Minnen meegroeibed?
Ervaringen met Minnen meegroeibed?
Heeft er iemand hier ervaring met het Minnen meegroeibed. Het lijkt me zo rot liggen als er een deel bijkomt, en kan je alleen hoeslakens kopen bij de Ikea omdat het afwijkende maten zijn?
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Re: Ervaringen met Minnen meegroeibed?
Wij hebben er 2: midi en maxi. Ik vind het niet mooi staan, die losse delen, dus ik vroeg me net af of er ook 1 grote matras voor te krijgen is. Maar ik heb niet het idee dat Anna last heeft van de losse delen. Ze ligt er ook alleen nog maar met haar benen op (wij hebben ze allebei onderaan gelegd, niet 1 boven en 1 onder). En Lotte ligt eigenlijk alleen met haar tenen op het extra deel, die heeft er helemaal geen last van.Eghosa01 schreef:Heeft er iemand hier ervaring met het Minnen meegroeibed. Het lijkt me zo rot liggen als er een deel bijkomt, en kan je alleen hoeslakens kopen bij de Ikea omdat het afwijkende maten zijn?
Moeder van Anna (20), Lotte (18), Maartje (16), Roos (13) en Job (12)
Wij hebben geen minnen (leuk bed), maar iets van hout, ook van de ikea, oude versie denk ik. Ook zo'n ding met 3 matrassen, 1 grotere en 2 kleine. Als je het bed 'opgevouwen' gebruikt, dan kun je inderdaad allen beddengoed gebruiken van de ikea, hoewel...........ik heb ook wel eens een kinderledikanten hoes om het grootste matras gedaan en dat ging best goed.
Hij staat nu opgesteld met 1 kant nog omhoog, en nu doe ik er vaak een gewoon hoeslaken om heen, die vouw ik om het opstaande matrasje en de rest van de matrassen heen, gaat goed. Mijn kinderen zijn geen woelers, dat scheelt misschien. Er wordt door alle 3 de meiden wel eens op geslapen en ik heb ze nog nooit horen klagen. Ik heb er zelf ook eens op geslapen en ook geen last gehad. Wij hebben inderdaad zoals Esther dat ook heeft, de 2 kleine matrasjes aan het voeteneind liggen.
Hij staat nu opgesteld met 1 kant nog omhoog, en nu doe ik er vaak een gewoon hoeslaken om heen, die vouw ik om het opstaande matrasje en de rest van de matrassen heen, gaat goed. Mijn kinderen zijn geen woelers, dat scheelt misschien. Er wordt door alle 3 de meiden wel eens op geslapen en ik heb ze nog nooit horen klagen. Ik heb er zelf ook eens op geslapen en ook geen last gehad. Wij hebben inderdaad zoals Esther dat ook heeft, de 2 kleine matrasjes aan het voeteneind liggen.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Wij hebben ook een Minnen, Floor heeft een half jaar in de kleinste stand gelegen, dus op 1 matras, , toen ze naar de andere slaapkamer ging die veel groter was hebben we er een 1 persoonbed van gemaakt met de 3 losse delen, Floor had er niet echt last van, ikke meer met het opmaken om dat er meestal wel een deel dubbelklapte of zo...
Niet veel later hebben we een persoonsmatras gekocht bij de Kwantum/ Leenbakker, licht perfekt en past goed....
Groetjes Nicole
Niet veel later hebben we een persoonsmatras gekocht bij de Kwantum/ Leenbakker, licht perfekt en past goed....
Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09