voor het eerst

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Floor83
J&J SANTORINI

voor het eerst

Bericht door Floor83 »

Tygo heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen! Tegen 22.30 uur de laatste voeding en daarna pas om 5.30 uur!!! Ik schok er van toen ik de tijd zag. Ik ben maar even bij hem gaan kijken. Hij was wakker en lag nog rustig te liggen. Goed gedronken en ja hoor, hij viel weer in slaap tot 8 uur. Helaas werd Sophie om 7u wakker maar ja, je kunt niet alles hebben.

Tygo is de laatste dagen alleen niet heel erg in zijn hum. Onrustig en hoest veel, met slijm. Heeft geen koorts. Ik hoop niet dat hij ziek wordt want we gaan maandag een midweek weg.

Ik ga nu slapen. Nu maar hopen dat hij weer doorslaapt.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Annemarie

Bericht door Annemarie »

En hoe ging het vannacht?
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Wat een luxe. Voor de zekerheid zou ik er maar niet op rekenen dat hij er een gewoonte van maakt :wink: maar zo'n nachtje kunnen we allemaal wel eens goed gebruiken!
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Bericht door Pauwtje »

Oh da s lekker zo'n nachtje. Hoe ging het vannacht?
Helaas is mijn ervaring bij Yanick tot 20 maanden wel, dat de enige nachten die hij doorsliep, de nachten waren dat hij ziek was. Hopelijk is T ycho niet echt ziek geworden.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Heeeeeeeeeerlijk zeg!
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
Floor83
J&J SANTORINI

Bericht door Floor83 »

Helaas, niet doorgeslapen. Maar niks te klagen hoor. Om 3 uur gevoed, kwartier later lag hij al weer in bed. Toen tegen 7 uur wakker. Veel beter dan 2 nachten geleden. Hij werd toen bijna elk uur wakker.

Maar wil tot nu toe niet drinken. Volgens mij drinkt hij 'snachts heel veel. Ik heb net maar gekolfd.

Hij is niet ziek, maar hoest nog vies!! :-(
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Ves

Bericht door Ves »

He, jammer dat hij het niet doorgezet heeft... maar goed, je weet nu dat het kan. Ik vind dat altijd bemoedigend, ooit komt het goed!
Plaats reactie