Hier in huis eigenlijk de meest simpele dingen.
Zo heb ik ooit een koffertje op de rommelmarkt gekocht, elize wilde deze perse hebben. Ik dacht nog: zonde van mijn 2 euro...maar goed.
Daar word me toch mee gespeeld, al een jaar lang word dat koffertje overal mee naar toe gesjouwd. Poppenkleertjes erin, theeservies erin. Eigenlijk van alles en nog wat. Nou die 2,00 euro meer dan waard.
Verder hebben we dit jaar een keukentje van ikea gekocht, daar word ook echt veel mee gespeeld.
Ik heb dingen van little people, maar mijn meiden vinden het alle 3 eigenlijk helemaal niet interessant. maar mijn schoonmoeder heeft ooit een circustreintje gekocht van little people, rijd vanzelf, maakt leuke geluiden. Hier word al een paar jaar heel intensief mee gespeeld.
Voor sinterklaas 2 jaar geleden hebben we voor Vic en Elize gezamenlijk de duplo trein gekocht, best prijzig. Maar ze vinden er geen bal aan. Zonde, ik wacht nog even met verkopen tot Roos wat groter zal zijn, misschien vind zij het wel leuk, maar anders toch maar verkopen.
Duplo hebben we een paar jaar geleden van vrienden gekregen met oudere kinderen. Maar ze vinden het eigenlijk helemaal niet leuk....duplo...alle kinderen schijnen het leuk te vinden, behalve die van ons...