slecht drinken
slecht drinken
Anne is nooit een goede drinker geweest, maar de laatste dagen is het weer pet... (ze drinkt geen bv)
Ze dronk 3 flesjes melk van 150 ml en verder een paar slokjes. Uit de tuitbeker, met een rietje of uit een bekertje.
Maar de laatste dagen weigert ze regelmatig een flesje en we hebben dus met enige regelmaat een droge luier.
Ben weer aan het zoeken hoe ik er wat meer vocht in krijg, dus ze krijgt wat meer fruit en 's ochtend als ze de fles niet hoef maak ik er pap van.
Wie heeft er nog een tip.
gelukkig maak ik me er niet zo druk meer om, zijn al een hoop gewend.
Ze dronk 3 flesjes melk van 150 ml en verder een paar slokjes. Uit de tuitbeker, met een rietje of uit een bekertje.
Maar de laatste dagen weigert ze regelmatig een flesje en we hebben dus met enige regelmaat een droge luier.
Ben weer aan het zoeken hoe ik er wat meer vocht in krijg, dus ze krijgt wat meer fruit en 's ochtend als ze de fles niet hoef maak ik er pap van.
Wie heeft er nog een tip.
gelukkig maak ik me er niet zo druk meer om, zijn al een hoop gewend.
- channiemam
- J&J HAWAII
vera drinkt alleen snachts nog bv. Zij krijgt overdag een bordje brinta, fruit, bekertje joghurt, nog een keer fruit en avondeten. Als drinken doet ze de hele dag over een bekertje drinken. Veel vocht krijgt ook zij dus niet binnen vandaar de zuivel en vele fruit.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Giel was ook een hele slechte drinker. Ik probeerde het tussendoor spelenderwijs aan te bieden, gaf veel fruit en yoghurt (daar hield hij wel van). Vanaf 2 1/2 ongeveer moest hij van mij gaan drinken en hij mag nu alleen nog van tafel wanneer hij zijn beker leeg heeft. Dat gaat goed. Totdat Anne dat begrijpt, zal het ws. aanmodderen blijven. Probeer het een beetje te accepteren, je kunt het er toch niet in gieten. En een kind droogt zomaar niet uit.
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Wij hebben ook een hele slechte drinker gehad. Hij dronk nauwelijks wat anders dan borstvoeding. Ergens is de ommekeer geweest, ik weet eigenlijk niet meer precies wanneer, en nu drinkt hij goed. Maar ja, daar heb jij nu natuurlijk niets aan. Ik hoop dat ze de lijn van vandaag voortzet!
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Tuurlijk is dat fijn, maar ze gaat niet meer drinken wanneer jij je druk maakt, dus kun je dat ook maar beter niet doenannelinda schreef:Ik weet dat een kindje zich zelf niet uitdroog. Maar toch is het fijn als ze wel een beker/flesje of 2 drinkt.

Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)