Ik ben net met Danique terug uit het ziekenhuis. We moesten voor controle voor haar enkelbreuk.
Het zag er allemaal goed uit en er hoefde dus geen nieuw gips om!
Danique vond het gips verwijderen maar niks, ze heeft alles aan elkaar geschreeuwd. Daarna wilde ze eerst niet lopen, maar inmiddels loopt ze wel weer redelijk. Nog wel met haar voetje naar buiten, maar dat zou binnen 4 weken normaal moeten zijn. Zo niet, dan wordt het operatief rechtgezet, maar dat was bijna nooit nodig volgens de arts.
Vanavond ga ik haar eerst maar eens uitgebreid douchen, want er hangt me hier toch een vieze lucht.....
hahaha gauw wat deo overheen spuiten dan, anders maak je ook zo'n leuke eerste indruk bij het schoolplein
Trouwens, ik kwam de eerste week gelijk te laat op vrijdag Op woensdag hebben ze les tot 12.15 en op vrijdag (en alle andere dagen maar dan ging hij naar de opvang of bleef over) tot 12.00
Op de fiets naar school en ik dacht: goh wat een hoop mensen kom ik toch tegen onderweg. OEPS, Finn zat keurig netjes te wachten in het klaslokaal. Hij zei: maar ikw eet wel hoor da tmama mij altijd komt halen (pfieuw)
Laatst gewijzigd door Dorien op ma sep 05, 2011 3:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dorien, wat een blunder zeg! Gelukkig pakte Finn het goed op!
Volgens mij gaat het mij ook nog wel een keer gebeuren... We wonen zo dicht bij school, ik was vanmiddag zelfs al de laatste.... Morgen toch maar wat eerder vertrekken denk ik....
Nanda schreef:heerlijk dat het gips er weer af is! heb je het geurtje er een beetje af kunnen krijgen??
Ja hoor. Ik heb haar vanavond heel lang in het (baby)badje laten zitten, lekker weken. Ze vond het heerlijk! Dat stralende koppie toen ze doorhad dat het badje voor haar was, prachtig!