spoed: taart zakt in

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Marielle

spoed: taart zakt in

Bericht door Marielle »

Een vriendin van mij heeft voor Silke haar verjaardag een stapeltaart gemaakt. Deze week is die in de vriezer gezet, gisteren er uit gehaald (in de koelkast gezet) en net er uit gehaald omdat het bezoek zo komt.
Maar hij zakt in. De bovenste taart zakt schuin naar achteren. Ik heb hem nu maar even terug gezet in de koelkast, het is hier in huis (en buiten) warm en zweterig.
Wat kan ik nog doen om hem te "redden"? Of is opeten de enige oplossing.
Hanne

Bericht door Hanne »

ah nee. heb je misschien een stukje piepschuim dat je een beetje bij kan snijden en er tussen kan schuiven?
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Of kun je de taarten nog even van elkaar halen? en dan pas op het laatste moment wer op elkaar zetten?
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ojee.. dan is ie niet helemaal goed gestut ben ik bang!
je zou voorzichtig de bovenste taart eraf kunnen halen en nog wat rietjes\chocoladestokjes\kitkat\houten stokjes erin kunnen doen, en dan de bovenste taart er weer op.

snel kaarsje erop, foto's maken met jarige en aansnijden!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Marielle

Bericht door Marielle »

Geukkig is de taart niet verder gezakt. De bovenste taart zakte aan de achterkant wat in, maar niet door. Bij het aansnijden kon ik dan ook gewoon de taart op de andere laten staan, er zat een kartonnetje en 3 stokjes in. Ik denk dat er 1 wat korter was, waardoor het inzakte.
Hij was mooie en lekker.
jikke
J&J MALEDIVEN

Bericht door jikke »

fijn dat het is goedgekomen.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

gelukkig maar dat ie niet verder gezakt is! ikzelf doe altijd meer stokjes erin. in ieder geval eentje in het midden, en dan een rondje eromheen. stuk of 6 dus.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie