Zou het echt voorbij zijn?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
LiesbethN

Zou het echt voorbij zijn?

Bericht door LiesbethN »

N0ëlle heeft al 3dagen niet gedronken bij me. Ik bied het niet aan en zij vraagt er ook niet meer om.
Ze is nu 2 jaar en 8 maanden, dus het mag ook wel, maar het blijft moeilijk. Pasgeleden heb ik nog geprobeerd om mooie foto's te maken, maar helaas dat lukte niet en manlief was toen te druk.
Aan de ene kant leek het me heel mooi om 2 kindjes aan de borst te hebben, maar ml vond dat een heel erg raar idee. Dus is misschien maar beter zo, hoeven we er geen discussie over te voeren.

Dit is de laatste mooie foto die ik heb, gemaakt in april. Afbeelding
Betje
J&J HAWAII

Bericht door Betje »

Kan me goed voorstellen dat dat moeilijk is. Tegelijkertijd, fijn als het zo geleidelijk mag gaan. Mooie foto ook!
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Dit lijkt mij wel de mooiste manier, als het vanzelf gaat. En die foto is echt mooi.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Mamalon
J&J HAWAII

Bericht door Mamalon »

Oh Liesbeth wat een prachtige foto zeg! Stom he, ik kreeg ook even een brok in mijn keel van je berichtje. Ik kan me zo goed voorstellen hoe je er in staat... Brings back memories. Incl. discussie/oordeel van partner :wink: Fijn dat het zo rustig is (af)gelopen.
Edit: werd het voeden trouwens erg gevoelig?
Mamalon
Ves

Bericht door Ves »

Wat een mooie foto! En gelukkig heb je er binnenkort weer eentje aan de borst, dat lijkt me wel schelen... maar ik kan me voorstellen dat het wennen is.
mAmArianne
J&J SANTORINI

Bericht door mAmArianne »

Ahh... jij ook? Toch gek he, je verslaafde meiske die ineens zo ´los´ van je verdergaat?

Hier wordt er nog wel eens gevraagd, vandaag nog ´waarom ga ik niet meer ´jou´ drinken?´ Ze weet het heel goed, zei ook vorige week dat als de baby er is en er weer melk is dat ze dan wel weer wil drinken. De baby mag niet bij mij drinken, maar uit een flesje, in dat flesje zorgt zij dat er melk uit mijn borsten ingaat (dan doe ik zo ´pssjt´ bij jouw borsten ::lol:)... Ik denk dat het goed is, dat ze even ´went´ aan het niet meer drinken, juist omdat ze het nu nog zo als ´haar stukje´ ziet.

Hoe gaat het inslapen zonder drinken? En (ik weet echt een onnozele vraag) doorslapen?

Mooi dat je nog een foto hebt... ik heb er geen meer van het laatste jaar. Ach... ik weet dat ze 3,5 jaar gedronken heeft.
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
LiesbethN

Bericht door LiesbethN »

@Mamalon, nee het was niet gevoelig gelukkig. Maar ik stopte met de nachtvoedingen omdat ik daar niet goed meer tegen kon, dus kreeg ze alleen voordat ze ging slapen. Was een vast ritueel, maar toen ik een keer niet aanbood vroeg ze er ook niet om. Vanavond weer wel, dus nu heeft ze nog even lekker bij me gedronken!

@MamArianne, het is echt heel gek. Maar ook inderdaad wel goed. En stel dat ze straks weer bij me wil drinken, het is mij prima. Ze slaapt lastig in, maar dat is niet anders. Doorslapen doet ze sinds kort wel!!! Heerlijk hoor. Vanmorgen was ze pas kwart over 7 wakker. Dagen daarvoor was het steeds 6uur dus ik was helemaal verbaasd toen ik op de wekker keek.
Marielle

Bericht door Marielle »

Bijzonder zo, op deze manier afscheid nemen. Aan de ene kant verdriet, aan de andere kant trots!
Mooie foto trouwens.
Mamarielle
J&J SANTORINI

Bericht door Mamarielle »

het blijft een dubbel gevoel he... Dat had ik ook beide keren, ook beide keren vanwege de zwangerschap gestopt. Wat het voor mij wel makkelijk maakte dat ze het beiden snel accepteerden en dat ik wist dat ik een aantal maanden later weer een klein kindje aan de borst zou hebben. Ik vind het ook wel weer heel mooi en natuurlijk als het zoals nu bij jullie zo stopt. Wat fijn dat jullie er zolang samen van hebben kunnen genieten, en wat een mooie foto zeg!
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Wat een mooie foto zeg! Toch wel een dubbel gevoel hè..... Ik ben de bv nu aan het afbouwen, maar dat is op mijn verzoek en dat is volgens mij toch wel wat anders....
Fijn dat jullie er zo lang van konden genieten!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Plaats reactie