Niet alweer he? We zijn de kraamweek nog niet uit en ja hoor, ik heb weer een schimmelinfectie te pakken. Morgen de ha maar even bellen voor een kuurtje.
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Nog hetzelfde eigenlijk... Ik heb gisteren van de ha een kuurtje gekregen voor vaginale schimmel. En smeer GV voor de spruw. Abel lijkt er nog steeds geen last van te hebben gelukkig! En bij mij zijn de eerste slokjes pijnlijk en daarna is het goed te doen. Ik heb bruistabletten vitamine C laten halen en heb weer een goede portie probiotica gehaald. Nu nog de suiker zoveel mogelijk laten staan en dan doe ik weer wat ik kan!
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Hmmm, Abel heeft nu witte plekken in z'n mond. Hij lijkt er nog geen last van te hebben. De nystatine maar weer uit de.kast gehaald. Smerig spul. Ik hoop dat we er zo vanaf zijn en het dan niet meer terug komt!