Espen loopt tegenwoordig steeds naar het toilet, trekt dan aan zijn luier en roept pssssst pssssssssst.
als ik hem op het toilet zet, is ie heel blij, maar een plasje komt nog niet. toen ik hem na een tijd op de bank zette om een schone luier aan te trekken, plaste hij op de bank. dus hij moest wel echt. zou dit nu al een beginnetje van zindelijk worden zijn?
zo ongeveer begon het hier ook, maar die fase duurde wel een paar weken/maanden. Nu plast hij wel echt op de wc. Knap dat je ventje er nu al aan begint.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
ik verwacht er niet veel van hoor. we zien wel. Leander had nooit enige interesse in potjes, toilet, stickerbeloningen of wat dan ook. pas toen hij staande op een krukje in het toilet kon plassen vond hij het leuk. en toen was hij in 1 klap helemaal zindelijk met 3 en half. maar Espen is zo'n ander type, dus we zullen zien.
Het lijkt in ieder geval toch een begin van het zich bewust worden dat hij moet plassen. Zeker een van de eerste stappen van zindelijk worden.
Hij is er snel bij, knap hoor.
J0p1e, mama van Fl00r (18-01-2006) en W@lt (07-01-2008)
Heerlijk zeg! Hier zegt S!mon het ook en gaat ook keurig op wc of potje zitten, bijv. voordat ie in bad/douche gaat. Er komt dan niets..... maar net even daarna altijd wel
Heerlijk en Espen is ook nog jonger!
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)