Wat een waardeloos cb bezoek. Eerst kwam de vervangende arts 10 minuten te laat, daarna kon ze niet inloggen en zijn ze nog eens 20 minuten bezig geweest. Tijdens het gesprek wist ze niet wat ze moest vragen. Ik gaf aan dat Vera zo slecht sliep en zij antwoorde dus het slapen gaat goed? In totaal meer dan een uur daar gezeten voor het meten en prikjes. Op de vraag of ik nog vit d gaf Zei ik alleen op regenachtige dagen. Zij reageerde o ben jij er zo eentje?
Niet echt een goed gevoel dus.
Vera is 76 cm lang, 8,9kg hoofd kreek 47cm
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Ik zou er serieus over nadenken een soort van klacht in te dienen. Jij bent inmiddels een ervaren moeder, maar het zal je eerste kind maar zijn en je zit daar....
"Ben je er zo eentje" Dat zeg je toch niet. Echt ongelooflijk. Je had je tijd wel beter kunenn besteden. Ik hoop dat je de volgende keer een betere arts treft.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Je weet dat je hierover ook een klacht kan indienen of een gesprek over kan plannen. Wat dit is op zijn minst toch een bijzondere manier van consultatie.