Eerste liedje gezongen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
michelle
J&J SANTORINI

Eerste liedje gezongen

Bericht door michelle »

Bram heeft gisteren zij. eerste liedje gezongen: in de maneschijn compleet met gebaren. En hij was heel trots en wij niet minder.

Lotte zong al sinds ze 1,5 was en wij moesten ook de hele dag zingen. Ze kreeg er echt geen genoeg van. Maar Bram moest er niets van hebben, zodra je begon met zingen riep hij nee, nee, nee; net zolang totdat je ermee ophield :? Hij heeft wel bijna elke week muziekles op het kdv wat hij erg leuk vindt. Ook daar deed hij weinig mee en keek vooral heel aandachtig. Maar hij heeft er dus wel wat geleerd. En nu Lotte liedjes zingt voor Jasmijn, en zij daar dan af en toe stil van wordt #smelt# merkt hij blijkbaar dat zingen toch echt wel leuk is :D
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

heerlijk he zo'n ontwikkeling!en idd zijn echt van die smelt momentjes!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

geweldig! lekker genieten van die smeltmomentjes!
Trotse mama van J en T
Ves

Re: Eerste liedje gezongen

Bericht door Ves »

michelle schreef:Lotte zong al sinds ze 1,5 was en wij moesten ook de hele dag zingen. Ze kreeg er echt geen genoeg van. Maar Bram moest er niets van hebben, zodra je begon met zingen riep hij nee, nee, nee; net zolang totdat je ermee ophield :?
Oh wat leuk zeg!
V incent roept ook altijd neeeee nee nee als ik ga zingen (zal wel aan mijn zangkwaliteiten liggen :? ). Maar muziek op kdv vindt hij wel heel leuk en heel soms denk ik een liedje te herkennen in zijn geneurie (maar als ik het dan hardop ga zingen dan wordt hij boos :roll: ).
Plaats reactie