bloed uit oortje (naar HA geweest)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Nanda
J&J SANTORINI

bloed uit oortje (naar HA geweest)

Bericht door Nanda »

Zaterdagavond toen wij naar bed gingen werd J eremy wakker, dit gebeurt wel vaker maar gaat dan weer lekker slapen. Maar nu begon hij te jammeren en te huilen. Dus kereltje getroost maar bij het terug leggen begon hij direct weer te huilen. Weer lekker getroost en nogmaals geprobeerd in bed te leggen. Hij begon echt ineens keihard te gillen en was ontroostbaar! We dachten dat hij nog honger had (hij had niet zo goed gegeten overdag) dus nog wat voeding gegeven. Daarna is hij wel in slaap gevallen (om 2 uur 's nachts). Hij heeft wel goed doorgeslapen.

Maar zondagochtend zag ik ineens een stroompje opgedroogd bloed in zijn oortje zitten! ik schrok me wild! ik heb het opgedroogde bloed weggehaald en toen kwam er nog iets vers bloed uit het oortje!
Nu snapte ik waarom hij waarschijnlijk zo heeft gegild! Zielig ventje!

Achteraf is dat misschien ook de reden dat hij de afgelopen 2 weken bij het zwemmen ging huilen als hij op zijn rug ging (met oortjes in het water) en met het van de kant in het water plonsen!
ik dacht dat het was omdat hij nu wat later zwemt en dat normaal zijn slaaptijd is :roll: .

Ik voel me best schuldig dat ik niet eerder eraan gedacht heb!
hij zat wel eens aan zijn oortjes, maar dat doet hij altijd als hij moe is.
Hij pruttelde ook wat de laatste weken, maar ik gaf het de schuld aan de waarschijnlijk doorkomende tandjes. :oops:

nu om 11 uur even naar de huisarts om zijn oortjes te laten checken!
Laatst gewijzigd door Nanda op ma sep 12, 2011 12:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Trotse mama van J en T
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

agossie, arm mannetje. Tja soms is het erg moeilijk om te bepalen wat er is met een kleintje. helaas praten ze nog niet. Niet schuldig voelen hoor, dit overkomt elke moeder wel eens.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
michelle
J&J SANTORINI

Bericht door michelle »

Agossie, dat kan behoorlijk zeer doen. Maar ja, mama's weten ook niet alles he. Het is ons ook overkomen hoor, dat je er pas na een paar dagen achter bent, niet schuldig voelen!
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
natasjawessel

Bericht door natasjawessel »

Zielig he.
Achteraf valt alles op zijn plek.
annelinda

Bericht door annelinda »

Ach wat naar. Maar je moet niet schuldig voelen hoor!
Het is ook best lastig om die kleintjes te begrijpen.
En hoe was het bij de huisarts?
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

wat sneu voor jeremy!
wat heeft de huisarts gezegt?
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

hij heeft idd een oorontsteking. Normaal behandelen ze niet met anti-biotica onder de 1 jaar, maar omdat hij zo slecht drinkt en eet heeft hij toch een kuur gekregen voor 5 dagen.
Normaal drinkt hij +/- 600-750 cc kv per dag en nu nog maar max 400. Warm eten wil hij ook bijna niet gelukkig gaat fruit, een boterham en yoghurt nog wel redelijk.
dus tussendoor biedt ik hem vaker drinken aan.

ik heb vandaag avonddienst dus ik hoop dat het allemaal goed gaat. De AB die hij gekregen heeft ben ik zelf allergisch voor. ik hoop dat hij het niet is! hmmmzz
Trotse mama van J en T
channiemam
J&J HAWAII

Bericht door channiemam »

Wat vreemd dat de huisarts geen ab geeft onder de 1 jaar. Vera heeft dat namelijk meerdere keren gehad zelfs nog onder de h alf jaar voor long to lemen maar ook voor oorontstekingen.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

channiemam schreef:Wat vreemd dat de huisarts geen ab geeft onder de 1 jaar. Vera heeft dat namelijk meerdere keren gehad zelfs nog onder de h alf jaar voor long to lemen maar ook voor oorontstekingen.
Ja ik vind dat ook erg vreemd. Er is sowieso zo'n verschil in huisartsen maar zelfs ook in kinderartsen.

Beterschap voor je ventje!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Ik vind het niet vreemd. De meeste huisartsen zijn tegenwoordig gelukkig wat terug houdener met AB om resistentie te voorkomen, mar als je mannetje zo'n last heeft is het wel fijn dat hij nu wel wat vooschrijft
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

beterschap!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

thanx voor de reacties!
ik ben helemaal geen voorstander van AB (vooral door de afbraak van de goede darmflora) maar omdat hij nog maar zo weinig at en dronk i.v.m. normaal en in combinatie met het bloedoortje zei mijn gevoel dat het nu toch wel nodig was.
Trotse mama van J en T
Plaats reactie