vraag aan de moderators van 0-4 jarigen forum

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
AnnemiekD
J&J MAURITIUS

vraag aan de moderators van 0-4 jarigen forum

Bericht door AnnemiekD »

Sinds dat we hier een maand of 2 geleden de explosie hebben gehad in het jip en janneke forum is baby en peuter weer samengevoegd.
Ik vind het persoonlijk wat onoverzichtelijker geworden en ik heb het idee dat er ook veel minder gereageerd word op draadjes.
Word het in de nabije toekomst weer gescheiden? is hier over gesproken?

Het lijkt me persoonlijker veel fijner en overzichtelijker.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

....hier sluit ik me bij aan...Het lijkt mij ook fijner om het apart te hebben.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Ik heb maar kort meegemaakt dat ze apart waren. Voor het overzicht lijkt het me fijn, maar ik zou het wel fijn vinden om (alvast) mee te lezen met peuters omdat ik en passant veel leer.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Yvonne
J&J TEXEL

Bericht door Yvonne »

Ik zal de vraag doorgeven aan FB.
Yvonne, Mama van Laura (2005), Jasper (2006), Anne (2009) en Emily (2012)
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

ik schrijf/lees nu hier ook veel minder omdat de meeste dingen gaan voor kinderen onder tot 2,5 en niet tussen 3 en 4jr.en heb me al een paar keer afgevraagt of ik me niet moet aanmelden voor de basisschoolgedeelte.
maar als het dus weer veranderd zou het wel fijn zijn.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Corina
J&J SANTORINI

Bericht door Corina »

vuurvonk schreef:ik schrijf/lees nu hier ook veel minder omdat de meeste dingen gaan voor kinderen onder tot 2,5 en niet tussen 3 en 4jr.en heb me al een paar keer afgevraagt of ik me niet moet aanmelden voor de basisschoolgedeelte.
Je mag je al aanmelden voor de basisschool. Ze zijn daar wat soepeler in geworden. Misschien heb je ook vragen over de schoolkeuze ed. en dan kan je die daar dus ook stelle.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Ves

Bericht door Ves »

Ana schreef:Ik heb maar kort meegemaakt dat ze apart waren. Voor het overzicht lijkt het me fijn, maar ik zou het wel fijn vinden om (alvast) mee te lezen met peuters omdat ik en passant veel leer.
Dat laatste lijkt mij ook een goede oplossing, want ik vind het ook wel fijn om alvast bij peuter/kleuteronderwerpen mee te kunnen lezen...
edit: mijn dreumes is inmiddels ook peuter geworden :o , dus ik mag er al bij! Maar ik bedoel dus in de periode vóór de overgang van de ene naar de volgende leeftijdscategorie.
Marjo

Bericht door Marjo »

Lijkt me inderdaad beter dat je kan zien of een draadje over een baby of een peuter gaat. Dat staat volgens mij los van of je mag meelezen of meeschrijven. Nu is het vaak gissen en kijken naar wie gepost heeft. Bij mij kan dat natuurlijk baby of peuter zijn :wink: .
debby
J&J SANTORINI

Bericht door debby »

vuurvonk schreef:ik schrijf/lees nu hier ook veel minder omdat de meeste dingen gaan voor kinderen onder tot 2,5 en niet tussen 3 en 4jr.en heb me al een paar keer afgevraagt of ik me niet moet aanmelden voor de basisschoolgedeelte.
Inderdaad, dit vind ik dus ook..
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

Ik heb er geen last van. Ik lees zowiezo alles via "nieuwe berichten", dus ik zie meestal pas later waar een topic geplaatst is. Als ik iets over Sjoerd Schrijf doe ik dat bij 0-4, over Maarten bij 4-12. ik zie het probleem niet zo.

Overigens hebben we er korte tijd geleden (met zijn allen) voor gekozen om deze samen te voegen. Ik vraag me af of we ze nu weer moeten splitsen. Want over een half jaar vind iemand het waarschijnlijk weer makkelijker als ze samen zijn.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Ik vind het ook niet prettig dat ze samen zijn. Ik heb niet meegekregen dat wij inbreng hadden in het samenvoegen en ik zit hier toch dagelijks
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

mama van b en c schreef:Ik vind het ook niet prettig dat ze samen zijn. Ik heb niet meegekregen dat wij inbreng hadden in het samenvoegen en ik zit hier toch dagelijks
http://jipenjanneke.messageboard.nl/vie ... hp?t=18397
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
jipirene
J&J SANTORINI

Bericht door jipirene »

Ik heb idd al een pb ontvangen van Yvonne. Ik zal er eerst met Janneke over praten. Ze is nu in het zonnige Marokko dus laten we even wachten tot ze weer terug is.

Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
Plaats reactie