vraag aan de moderators van 0-4 jarigen forum
vraag aan de moderators van 0-4 jarigen forum
Sinds dat we hier een maand of 2 geleden de explosie hebben gehad in het jip en janneke forum is baby en peuter weer samengevoegd.
Ik vind het persoonlijk wat onoverzichtelijker geworden en ik heb het idee dat er ook veel minder gereageerd word op draadjes.
Word het in de nabije toekomst weer gescheiden? is hier over gesproken?
Het lijkt me persoonlijker veel fijner en overzichtelijker.
Ik vind het persoonlijk wat onoverzichtelijker geworden en ik heb het idee dat er ook veel minder gereageerd word op draadjes.
Word het in de nabije toekomst weer gescheiden? is hier over gesproken?
Het lijkt me persoonlijker veel fijner en overzichtelijker.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
ik schrijf/lees nu hier ook veel minder omdat de meeste dingen gaan voor kinderen onder tot 2,5 en niet tussen 3 en 4jr.en heb me al een paar keer afgevraagt of ik me niet moet aanmelden voor de basisschoolgedeelte.
maar als het dus weer veranderd zou het wel fijn zijn.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Je mag je al aanmelden voor de basisschool. Ze zijn daar wat soepeler in geworden. Misschien heb je ook vragen over de schoolkeuze ed. en dan kan je die daar dus ook stelle.vuurvonk schreef:ik schrijf/lees nu hier ook veel minder omdat de meeste dingen gaan voor kinderen onder tot 2,5 en niet tussen 3 en 4jr.en heb me al een paar keer afgevraagt of ik me niet moet aanmelden voor de basisschoolgedeelte.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Dat laatste lijkt mij ook een goede oplossing, want ik vind het ook wel fijn om alvast bij peuter/kleuteronderwerpen mee te kunnen lezen...Ana schreef:Ik heb maar kort meegemaakt dat ze apart waren. Voor het overzicht lijkt het me fijn, maar ik zou het wel fijn vinden om (alvast) mee te lezen met peuters omdat ik en passant veel leer.
edit: mijn dreumes is inmiddels ook peuter geworden

Inderdaad, dit vind ik dus ook..vuurvonk schreef:ik schrijf/lees nu hier ook veel minder omdat de meeste dingen gaan voor kinderen onder tot 2,5 en niet tussen 3 en 4jr.en heb me al een paar keer afgevraagt of ik me niet moet aanmelden voor de basisschoolgedeelte.
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Ik heb er geen last van. Ik lees zowiezo alles via "nieuwe berichten", dus ik zie meestal pas later waar een topic geplaatst is. Als ik iets over Sjoerd Schrijf doe ik dat bij 0-4, over Maarten bij 4-12. ik zie het probleem niet zo.
Overigens hebben we er korte tijd geleden (met zijn allen) voor gekozen om deze samen te voegen. Ik vraag me af of we ze nu weer moeten splitsen. Want over een half jaar vind iemand het waarschijnlijk weer makkelijker als ze samen zijn.
Overigens hebben we er korte tijd geleden (met zijn allen) voor gekozen om deze samen te voegen. Ik vraag me af of we ze nu weer moeten splitsen. Want over een half jaar vind iemand het waarschijnlijk weer makkelijker als ze samen zijn.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
http://jipenjanneke.messageboard.nl/vie ... hp?t=18397mama van b en c schreef:Ik vind het ook niet prettig dat ze samen zijn. Ik heb niet meegekregen dat wij inbreng hadden in het samenvoegen en ik zit hier toch dagelijks
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)