Ik heb ook 2 jaar in mijn hoofd. Wytse vroeg er met 2,5 echt om, hij moest nog even wachten tot we in Nederland inkopen konden doen, dus was geloof ik bijna 3 toen hij een kussen kreeg. Marrit vroeg er pas een paar maanden geleden om, en heeft er sinds deze zomer eentje. Als hij er behoefte aan lijkt te hebben, zou ik het hem gewoon geven op deze leeftijd.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Geen idee, Finn heeft er nog steeds geen Ik zou gewoon een kussen voor hem kopen. Volgens mij doen veel mensen dat als hun kindje ook een dekbed krijgt.
Jasper ligt sinds een week op een kussen omdat hij hem toevallig toen hij 's middags ging slapen bij ons op de kamer zag liggen, voorheen werd hij bij ons in bed gebruikt in het weekend als kussen voor de kinderen als ze tv kijken...
Vanaf 2 mag het en hij lijkt er duidelijk behoefte aan te hebben.
Esther was net 2 toen ze steeds het kussen uit de logeerkamer 'jatte'. Mirjam is ruim 2, maar lijkt er nog geen behoefte aan te hebben. Hanna was ruim 3 dat ze pas om een kussen ging vragen. Dus 't verschilt gewoon per kind wanneer ze eraan toe zijn.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Nou ik heb het kussen, wat al onder zijn matrasje lag om zo het hoofdeinde iets te verhogen, nu in zijn bedje gelegd.
Hij was helemaal trots een eigen kussen. Ik heb hem niet meer gehoord nadat ik hem in bed legde. Normaal spookt hij nog een uur nadat ik hem in bed gelegd heb. ik ben net wezen kijken en hij ligt gewoon recht in zijn bedje. Hoofd op kussen.