De binnenkant en de botercreme

Moderator: Chantal
Je snijt rechte stroken fondant of marsepein en 1 zijde fril je, net als je bij bloemblaadjes doet.muppet schreef:mooi zeg. Hoe doe je die onderrokjes?
Tuurlijk mag dat, we hebben het er al eens over gehad, maar een grote barbie past niet, die heeft te lange benen. De vorige keer had ik een babybarbie (een EviGootje schreef:Mooi hoor, idd de details van de onderrok en de zilveren strik, het pakje. Ik had zelf denk ik alleen voor een grote barbie gekozen, als ik een klein puntje van kritiek mag leveren.
Het leuke aan een echte pop is dat de jarige gelijk een aandenken heeft aan haar verjaardag en de taart en dat de koper mij niet een poppetje hoeft terug te brengen (en ik daar op moet letten). Plus dat ik ze niet zo mooi vind. Maar voor de verhouding pop/taart zou het goed zijn.Gootje schreef:En zo'n speciaal pinpoppetje, zeg maar alleen het bovenlijf?
Dat is zo, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb hem ook alleen maar voor mijn eigen kinderen gemaakt. Zoals ik zei, een klein puntje van kritiek, de jarige vindt de taart vast prachtig (en ik ook hoor).Annemarie schreef:Het leuke aan een echte pop is dat de jarige gelijk een aandenken heeft aan haar verjaardag en de taart en dat de koper mij niet een poppetje hoeft terug te brengen (en ik daar op moet letten). Plus dat ik ze niet zo mooi vind. Maar voor de verhouding pop/taart zou het goed zijn.Gootje schreef:En zo'n speciaal pinpoppetje, zeg maar alleen het bovenlijf?