Domme-speelgoed-vraag

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Mariska
J&J SANTORINI

Domme-speelgoed-vraag

Bericht door Mariska »

De treintjes van Thomas de trein, passen die op een gewone houten treinbaan?

Bas speelt bij anderen wel met Thomas, maar wij hebben het niet. ( we hebben al duplo en hout dus) Hij vindt het natuurlijk leuke treintjes ( ik vind het stomme treintjes, maar wie ben ik :lol: ) en hij is bijna jarig. Ik dacht, van die losse treintjes is wel een leuk cadeautje om te vragen qua prijs toch?

Maar dan moeten ze wel passen. Wie weet het :D ?
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
Chabeli

Bericht door Chabeli »

ik weet het! :wink:

Wij hebben de houten treinbaan van ikea. Je hebt van Thomas verschillende treintjes; houten en ijzeren. De ijzeren passen er niet op, de houten wel. Enige nadeel is dat je van de houten (volgens mij) niet zoveel keuze hebt als van die ijzeren, maar volgens mij zijn ze wel weer iets goedkoper.
Mieke

Bericht door Mieke »

Chabeli schreef:ik weet het! :wink:

Wij hebben de houten treinbaan van ikea. Je hebt van Thomas verschillende treintjes; houten en ijzeren. De ijzeren passen er niet op, de houten wel. Enige nadeel is dat je van de houten (volgens mij) niet zoveel keuze hebt als van die ijzeren, maar volgens mij zijn ze wel weer iets goedkoper.
Wij hebben ook Thomas treintjes op de ikea baan.
Je moet wel kijken welke serie houten treintjes je koopt, want je hebt 2 verschillende. De grotere houten treintjes passen niet door de bruggen van ikea, die zijn te hoog.
Hanne

Bericht door Hanne »

de houten Thomas treinen passen op houten sporen van andere merken. Wij hebben een bak staan met spoor en treinen (Thomas en andere merken door elkaar) waar Leander idolaat van was en bijna drie jaar lang dagelijks heerlijk mee bezig kon zijn. ze staan te wachten op Espen tot hij groot genoeg er voor is.
Mariska
J&J SANTORINI

Bericht door Mariska »

Past deze ( als jullie dat weten natuurlijk!)

http://www.intertoys.nl/speelgoed/thoma ... 57494.html

O en 3 jaar speelplezier klinkt goed Hanne! Bas speelt heeeel veeeel met de houten trein, eigenlijk meer dan met de duplo. Dus wie weet :D .

Treinen zijn Bas zijn nieuwe grote liefde, erg schattig!
Mieke

Bericht door Mieke »

Mariska schreef:Past deze ( als jullie dat weten natuurlijk!)

http://www.intertoys.nl/speelgoed/thoma ... 57494.html

O en 3 jaar speelplezier klinkt goed Hanne! Bas speelt heeeel veeeel met de houten trein, eigenlijk meer dan met de duplo. Dus wie weet :D .

Treinen zijn Bas zijn nieuwe grote liefde, erg schattig!
Die hebben wij ook en die past op het ikea spoor.

Je hebt een grote versie van Thomas met 2 wielen aan de zijkant en die is te groot om onder de bruggen door te gaan, past wel op het spoor, maar dan moet je de brug elke keer optillen.
Mariska
J&J SANTORINI

Bericht door Mariska »

Dank je wel Mieke. Dan gaat deze op het lijstje. Hij zal er heeeeeeeeel blij mee zijn denk ik zo!
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

als je Thomas treintje koop moet je in de winkel vragen of ze passen. Er zijn namelijk meerdere versies. niet alle passen. Er zijn er genoeg. Via deze site kan je ze redelijk voordelig bestellen: http://www.treinen-paradijs.nl/catalog/ ... d7a9565604
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Claudiac

Bericht door Claudiac »

Toevallig had ik gisteren bij de blokker een station van Thomas met locomotief voor de helft van de prijs. En ze hadden ook nog een henry (groen treintje) van Thomas. Maar die had ik niet gekocht.

Bij mij passen ze op mijnoude Brio set van vroeger. Die is dus nu weer helemaal modern!
Plaats reactie