In het onderwerp geef je kort weer, waar je het in een draadje over wilt hebben. Dit is handig zodat iemand anders in één oogopslag kunt zien of een draadje over een onderwerp gaat dat haar aanspreekt en ook, of ze het draadje al gelezen heeft en eventueel nog een keer wilt openen (vanwege nieuwe reacties) of juist niet.
De n.a.v. draadjes "verplichten" je bijna om het eerdere draadje te lezen. Wat mij betreft is het duidelijker om in de titel aan te geven wat je onderwerp is en dan de tekst te beginnen met naar aanleiding van ...
Een titel als "morgen" is leuk, maar zo'n draadje open ik 10 keer waarvan 9 keer met de ergenis van: oh ja die had ik al gezien...
In sommige gevallen is het juist leuk om een prikkelende titel te hebben, zo van : "weten jullie wat ik morgen ga doen?...

Ook marktplaats draadjes met de titel "is er nog interesse in..." zijn wat mij betreft onduidelijk.
Ik wil hier niet personen aanvallen, de bovengenoemde voorbeelden zijn alleen maar voorbeelden. Dus alsjeblieft als er een titel bij staat van een draadje van jou, neem het dan niet persoonlijk op. Het is een voorbeeld, één van velen.
Ik vrees dat ik me er zelf ook wel eens aan schuldig gemaakt heb. Maar ik probeer steeds meer erop te letten dat mijn onderwerpen duidelijk zijn.
Net als vele anderen van jullie probeer ik minder tijd aan Jip te besteden. Als iedereen nou duidelijke onderwerpen gebruikt kunnen we allemaal met minder Jip tijd, toch volledig up to date blijven op Jip