Deze heb ik echt heel snel gemaakt. Tja, beetje routine al, whahaha.
Bovenste biscuit had ik nog in de vriezer. Onderste was snel gemaakt. Ik had nog botercreme over van de 150 cc's van woensdag.
Vulling was mona aardbeientoetje, had ik nog in de vriezer, sochtends eruit gehaald en dat kan er zo tussen. Dus vullen en afsmeren was ook zo gepiept.
Flap flap wat fondant erover (is niet overal even netjes, maar ik vond het wel goed

). Bloemetjes uitsteken, rondjes uitsteken, randje snijden. Rozet was ook heel snel gemaakt; 2 blauwe rondjes, eentje aan de rand wat frommelen. Op elkaar plakken. Wit rondje erop. Lintjes snijden en klaar. Letters met de tappit, ook erg makkelijk.
Ik heb zaterdagmiddag dit taartje gemaakt, een kwarktaart en een appeltaart (die pas zondag afgebakken, zodat hij nog warm was, jammie). Na het afsmeren taartjes in de koelkast en daarna met de andere taarten aan. Steeds wat tussendoor gedaan. Ik denk dat ik alles bij elkaar zo;n 2 uur bezig ben geweest voor alleen deze taart.
Het paardje heb ik trouwens vrijdagavond gemaakt. Kostte ook niet zo veel tijd hoor, want goede howto op YouTube. Ik denk dat het al met al een half uur heeft gekost.
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)