Eline weigert sinds gisteravond bij me te drinken. Alleen vanochtend om 6 uur heeft ze al slapend 1 borst goed leeggedronken (moest ook wel, die deed zo'n pijn van de stuwing, de andere begint nu weer pijn te doen, dus moet ik straks ook nog kolven als het zo doorgaat). Dus ipv om 22.30 naar bed te gaan, kon ik eerst nog gaan zitten kolven. Dus veel later naar bed dat de planning was, rond 23.30 en om 1 uur werd ze weer wakker, maar weer niet willen drinken en ook niet slapen. Tot 3 uur! En om 6 uur werd ik dus wakker van de pijn. Daarna mocht ik gelukkig tot 8 uur blijven liggen en is Marc met Anouk opgestaan en hij brengt haar naar school. Maar ik heb echt veel te weinig slaap gehad. En nu extra onzekerheid erbij door het weigeren, dat is gewoon te veel... en dan word ik dus heel snel down en weet ik niet wat ik moet doen en weet ik niet wat ik verkeerd heb gedaan dat ze weigert en al dat soort gedachten. cry
Wat moet ik nou doen? De gekolfde melk in een beker aanbieden of juist niet? Hoe krijg ik haar weer aan het drinken? Ze dronk nog minimaal 4 keer overdag en 's nachts ook zeker 2 of 3 keer. Zoveel 's nachts hoeft nou ook weer niet, maar overdag toch wel.
help, weigeren
help, weigeren
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Als eerste een dikke knuffel want je klinkt idd behoorlijk in paniek (oef, zo was ik bij Finn ook en dat was niet leuk...)
Ze heeft dus wel gedronken alleen veel minder dan normaal. Echt helemaal weigeren is het dus niet. Heeft ze last van tandjes? Oorpijn?Er moet iets aan de hand zijn anders is ze natuurlijkook niet zo ontzettend onrustig in de nacht en weigert ze te slapen. Het ligt dus niet aan jou!
Als je echt zo onrustig bent als ik toen was dan weet ik wel dat deze woorden niet zo veel doen maar zeg het toch
Ze heeft dus wel gedronken alleen veel minder dan normaal. Echt helemaal weigeren is het dus niet. Heeft ze last van tandjes? Oorpijn?Er moet iets aan de hand zijn anders is ze natuurlijkook niet zo ontzettend onrustig in de nacht en weigert ze te slapen. Het ligt dus niet aan jou!
Als je echt zo onrustig bent als ik toen was dan weet ik wel dat deze woorden niet zo veel doen maar zeg het toch

Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
geen idee wat er is, behalve dat ze gisteravond beet en dat ik toen vrij heftig reageerde. Als ze wakker genoeg is duwt ze me bewust weg. Drinken ging alleen slapend.
Maar wat moet ik nou doen? toch de gekolfde melk aanbieden?
Het is net een onzekerheid te veel, dat maakt me idd heel onrustig, tegen een paniekaanval aan. Bovendien loopt Eline hier te piepen...
Maar wat moet ik nou doen? toch de gekolfde melk aanbieden?
Het is net een onzekerheid te veel, dat maakt me idd heel onrustig, tegen een paniekaanval aan. Bovendien loopt Eline hier te piepen...
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)