Dreigende borstontsteking, nu ga ik dus stoppen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Ineke
J&J MAURITIUS

Dreigende borstontsteking, nu ga ik dus stoppen

Bericht door Ineke »

Sinds een dag of twee heb ik pijn in mijn rechterborst, echt harde schijven. Gisterenavond deed het zo veel pijn dat ik Femke even heb aangelegd (sinds een paar weken drinkt ze alleen nog maar 's morgens). Ze kreeg het ergste wel weggedronken, en een massage onder een warme douche deed de rest. Maar nu doet het weer zo'n pijn, dat ik geen gewone bh aan kan en ik heb verhoging.

Voor mij is dit nu het moment om te stoppen. Ze is twee en ik heb gewoon geen zin in gedoe er omheen. Manlief vraagt toch al om de paar weken wanneer ik ga stoppen en op deze pijn zit ik niet te wachten.

En toch voelt het zo dubbel.

:(
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt! maar wat jammer dat het dan op deze manier moet eindigen.
sterkte met de b.o., pas goed op jezelf.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

moeilijke beslissing. zeker omdat het dan op zo'n vervelende manier eindigt. succes met de bo en met het stoppen.

ga je trouwens stoppen wanneer de bo over is? wat dat betreft is het namelijk nu natuurlijk het slechtste moment om er helemaal mee te stoppen.
oh en een knuffel
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Jo Jo
J&J SANTORINI

Bericht door Jo Jo »

Je klinkt echt teleurgesteld. Maar is stoppen op het moment van een borstontsteking wel handig? Femke kan het beter wegdrinken dan jij kan masseren waarschijnlijk.
Ineke
J&J MAURITIUS

Bericht door Ineke »

Ik ga natuurlijk pas stoppen als het over is. Als ik het Femke niet weg laat drinken wordt het alleen maar erger. Maar het is gewoon jammer dat er 'op de valreep' nog zoiets bijkomt.
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
AnnemiekD
J&J MAURITIUS

Bericht door AnnemiekD »

Nou ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten, sjonge dat dat nog net op het einde gebeurd.
Je hebt trouwens een hele poos bv gegeven, knap! Hopelijk is de borstontsteking snel over en kan je het op een hele mooie manier afsluiten. Voor jullie beiden.
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Oh dat verwacht je niet meer nu idd.
Sterkte met de beslissing en het afscheid van deze periode.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Ves

Bericht door Ves »

Hè wat vervelend Ineke. Geen leuke afsluiting, dat had je je vast anders voorgesteld :( . Ik hoop dat het lukt om een borstonsteking te voorkomen en om deze bijzondere periode toch samen naar tevredenheid af te sluiten.
Plaats reactie