Het leed dat verschonen heet!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
annelinda

Het leed dat verschonen heet!

Bericht door annelinda »

Anne maakt het de laaste weken steeds bonter met het verschonen van de luier. Allen op het kdv blijft ze rustig liggen!!!!

In het begin kon ik de nog wel afleiden met van alles en nog wat. Maar als ik haar nu op het aankleedkusssen leg wil ze gelijk weer overreind. En begint flink te huilen, leed krijsen?gillen.
Herkenning.... en komt het weer goed????
mvluuk
J&J SANTORINI

Bericht door mvluuk »

Nou, wij hebben ze altijd staand verschoond, zo gauw ze konden staan. Liggen was er thuis niet meer bij.
Even oefenen en je wordt er erg handig in na een tijdje.

Ik vond het uiteindelijk ook wel praktisch, zeker onderweg.
annelinda

Bericht door annelinda »

Dat staant verschonen doe ik nou ook wel eens maar echt handig vind ik het nog niet. Moet denk ik nog wat oefenen! Maar hoe doe je het dan het een poepbroek?
Suuz

Bericht door Suuz »

nu pas?
mvluuk
J&J SANTORINI

Bericht door mvluuk »

Heel snel poetsen, en voor de lastige hoekjes 1 been optillen. Maar dan moeten ze wel een beetje stevig staan of ondersteund worden. :D
Voor de zekerheid zocht ik wel altijd een makkelijk schoon te maken ondergrond op of legde ik er een handdoek onder. De keren dat er wat op de vloer viel, waren in de jaren dat ik ze zo verschoonde op twee handen te tellen. Een overzichtelijk risico.
En zorgen dat ze wat te doen hebben tijdens het verschonen.
Suuz

Bericht door Suuz »

tja hier al maanden bezig ;) hahhaha toen ze kon rollen dus maand of 5? (ze was laat met rollen) wilde ze al niet stil liggen.. Nu ben ik dus ervaren hahahah.... brullen blijft het wel, en ze blijft het proberen.. maar ben aardig handig erin geworden. (snel doen) en dan dingen die niet liggend hoeven ook niet meer liggend doen.

Poep is hier wat makkelijker ze heeft echte dikke drollen dus niet zo heel vies die billen.
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

hier zelfde verhaal maar ja met 7 maanden dus.

blijft dit zo?????
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Floor83
J&J SANTORINI

Bericht door Floor83 »

Ik ken het van mijn nichtje, dat is altijd een strijd zoals ik mijn zus altijd zie worstelen. Ze huilt niet maar ze wurmt alle kanten uit om maar overeind te komen. Hier liggem ze bijna altijd stil dus geen tips. Succes!
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Plaats reactie