3 fototaarten, maar dan anders, Annemarie even kijken!!

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Mieke

3 fototaarten, maar dan anders, Annemarie even kijken!!

Bericht door Mieke »

We kregen van mijn vader de opdracht om 3 fototaarten te maken.
De hele zomer hadden we geen taarten gemaakt op bestelling, en nu 3 taarten op 1 dag. was even hard doorwerken, maar het is gelukt.

2 taarten gingen naar een transportbedrijf waar mijn vader voor gereden had.
Afbeelding
Afbeelding
speciaal voor Annemarie, het rode roosje is uit de mold die ik van je cadeaubon heb gekocht:
Afbeelding
2e taart, vrachtwagenband:
Afbeelding
Afbeelding
3 taart, voor het gezin van de jongen in de rolstoel, die had een dagje meegereden in de vrachtauto, hij heeft ervan genoten
Afbeelding
Afbeelding
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Haha leuk. Het roosje kan ik haast niet zien.

Ik vind echt dat je met foto's/plaatjes ook erg leuke taarten kunt maken.
Mieke

Bericht door Mieke »

Annemarie schreef:Haha leuk. Het roosje kan ik haast niet zien.

Ik vind echt dat je met foto's/plaatjes ook erg leuke taarten kunt maken.
de roosjes uit de mold zijn ook echt inimini, echt heel schattig!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ja leuk hoor!
kinderen zijn vaak helemaal blij als ze zichzelf of hun vrachtwagen\paard\wat dan ook op de foto zien op hun taart :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
marije1973
J&J TEXEL

Bericht door marije1973 »

Ziet er leuk uit! Hoe maak je een fototaart? (vraag van een zo-goed-als-beginner)
Marije, mama van Laurens (23-02-2006) en Carlijn (22-06-2008)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

marije1973 schreef:Ziet er leuk uit! Hoe maak je een fototaart? (vraag van een zo-goed-als-beginner)
Ik heb een foodprinter, daarmee kun je dus foto's en plaatjes op eetbaar papier printen.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ze zijn mooi Mieke!

De foto op het wiel vind ik eigenlijk zonde van het wiel... Op de andere taarten komen de foto's beter tot hun recht!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
marije1973
J&J TEXEL

Annemarie schreef:
Ik heb een foodprinter, daarmee kun je dus foto's en plaatjes op eetbaar papier printen.
Oh jammer (nou ja, fijn voor jou dat je die hebt :wink: ). Ik had gehoopt dat er een andere manier was waarop er eetbare foto's op een taart komen. Eigenlijk wel logisch dat iets met echte inkt niet eetbaar is; had het kunnen weten :oops:
Annemarie

Bericht door Annemarie »

marije1973 schreef:Annemarie schreef:
Oh jammer (nou ja, fijn voor jou dat je die hebt :wink: ). Ik had gehoopt dat er een andere manier was waarop er eetbare foto's op een taart komen. Eigenlijk wel logisch dat iets met echte inkt niet eetbaar is; had het kunnen weten :oops:
Je kunt me een foto mailen en dan print ik hem voor je en stuur hem op (€ 5 per a4tje excl. verzenden).
Sandra
J&J SANTORINI

Bericht door Sandra »

Chantal schreef:kinderen zijn vaak helemaal blij als ze zichzelf of hun vrachtwagen\paard\wat dan ook op de foto zien op hun taart :)
Niet alleen kinderen, voor W. heb ik zijn oldtimer laten printen, bij een online taartenshop (weet zo niet meer welke). Die was er ook erg blij mee :lol:

Leuke taarten!
S@ndra mv R ick (28-9-2001), I ris (23-12-2003) & J urn (22-12-2006)
Mieke

Bericht door Mieke »

diane76 schreef:Ze zijn mooi Mieke!

De foto op het wiel vind ik eigenlijk zonde van het wiel... Op de andere taarten komen de foto's beter tot hun recht!
Dat ben ik met je eens. Maar de bovenste 2 taarten gingen naar hetzelfde bedrijf, dus de foto konden ze op de andere taart goed zien. En we vonden het wel toepasselijk om een vrachtwagenband te maken.
marije1973
J&J TEXEL

Annemarie schreef:
Annemarie schreef:
marije1973 schreef:

Quote:

Oh jammer (nou ja, fijn voor jou dat je die hebt Wink ). Ik had gehoopt dat er een andere manier was waarop er eetbare foto's op een taart komen. Eigenlijk wel logisch dat iets met echte inkt niet eetbaar is; had het kunnen weten Embarassed

Je kunt me een foto mailen en dan print ik hem voor je en stuur hem op (€ 5 per a4tje excl. verzenden).
Dank voor je aanbod; ik onthoud het!
Plaats reactie