De eerste echte ruzie is een feit

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Hermien
J&J SANTORINI

De eerste echte ruzie is een feit

Bericht door Hermien »

De eerste echte meidenruzietje is een feit :wink:

Janiekje struint in de tuin rond.
Mamma pakt een oud poppenbuggytje uit de schuur en daar mag ze mee spelen.
Na een kwartiertje intensief spelen ziet Janiek wat anders interessants.
Heinrike stuift voorbijen ziet de buggy staan....heeeee leuk.
Ze haalt dr babyborn op en zet die in de buggy....Janiek ziet dat Heinrike de buggy nu heeft en zet hem op krijsen en duwt tegen Heinrike aan omdat zij de buggy weer wil...

Heinrike vind dat zij gewoon ermee mag spelen en is niet van plan om de buggy weer af te staan...
Mamma dacht een oplossing te hebben en pakt de rieten poppewagen...maar Janiek wil die niet ze wil de rose buggy :lol:

Twee boze meiden hihihi een kleine gup die het opbokst tegen haar dubbelgrote zus :lol:

Ik vond dat Heinrike er gewoon nu mee mocht spelen als ik nu al ga vergoelijken dat Janiek zo klein is....dan zal Janiek nooit beginnen te leren om te delen...
Wat hadden jullie gedaan?
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Thommy
J&J MAURITIUS

Bericht door Thommy »

Ben ik even blij dat ik alleen jongens heb ;-)
Mooi om te zien hoe die kleintjes niet met zich laten sollen he!
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Gera

Bericht door Gera »

Haha, lekker ding die Janiek, laat zich de kas niet van het brood eten. Maar je hebt gelijk, Janiek was bij de buggy weggelopen, dus Heinrike mocht ermee spelen.
Deborah
J&J SANTORINI

Bericht door Deborah »

Leuk he, zo'n klein meisje dat boos kan worden. Hier loopt er ook eentje rond. Zo he, wat een pit. Niet gewend na 2 jongens. Wel heel grappig om te zien. Ze was vanmiddag echt intens boos en verdrietig dat ze het spelletje wat R uben in de auto had niet kreeg. Terwijl R uben het gewoon als 1e had. De hele rit naar huis zat ze te mopperen/schreeuwen/huilen. :D
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Claudiac

Bericht door Claudiac »

Leuk om te zien zeg! Hier heeft Ach1lles ook steeds vaker een eigen wil. Alleen Isk@nder is zo'n goedzak dat hij alles weggeeft en dan ergens anders mee gaat spelen. Dat doet hij ook richting z'n zus.
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Bericht door Pauwtje »

Haha, ik had er eerst eventjes om moet lachen ;) En daarna inderdaad Heinrike ermee laten spelen.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Hermien
J&J SANTORINI

Bericht door Hermien »

nou ik lag in een deuk het was echt geen gezicht :lol:
Hummel met dr rooie koppie van boosheid ...over 10 ruzies vind ik het vast een stuk minder grappig...

En Heinrike hield voet bij stuk terwijl die echt idolaat is van haar kleine zusje :)
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Plaats reactie