Ik heb net het aanmeldformulier klaar gemaakt. Voor de vakantie ging hij mee met de peutergym in de draagdoek maar sinds hij kan lopen wil hij ook mee doen.
Aangezien hij meedoet alsof hij 3 is heb ik hem nu ook maar opgegeven. De juf maakte al een paar keer opmerkingen dat hij ook maar contributie moest gaan betalen.
Is hij nu het jongste kind wat officieel aan sport doet?
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10) Mijn haakblog
Ooh, ik dacht waar is hij nou weer opgeklommen .
Wat stoer op gym. Leuk ook. Bij I ris op gym was ook een meisje, die kon echt net lopen. Was erg leuk om te zien en ze vond het geweldig.
Marjo schreef:Ooh, ik dacht waar is hij nou weer opgeklommen .
Wat stoer op gym. Leuk ook. Bij I ris op gym was ook een meisje, die kon echt net lopen. Was erg leuk om te zien en ze vond het geweldig.
Hij stond vorige week op de kast voor de tv op de knopjes te drukken. Hij klimt op de tafel, op de vensterbank en via een stoeltje laat hij zich over de rugleuning van de bank op de bank glijden.
Bij gym doet hij ook alles mee al moet ik hem wel extra goed in de gaten houden maar wel erg leuk.
channiemam schreef:Vera zit op babyzwemmen. Vanaf 3 maand,
Gym is echt heel vroeg. Wat leuk omte zien hè?
Ik ging met A nne ook al snel babyzwemmen maar dat heb ik helaas moeten stoppen toen ik M arijn kreeg. Heb het nog lang geprobeerd maar steeds oppas zoeken of met huilende baby in het zwembad was geen doen.
Ze was heel watervrij en dan is nu al een stuk minder geworden helaas. Straks als A nne naar school gaat dan wil ik proberen om ook met M arijn te gaan zwemmen. Hij is dol op water.
IK deed met Marit ook de ouder en kind gym en vanaf dat Danique kon lopen (met 14 maanden) deed zij ook mee. Niet met alles, maar ze deed wel verwoede pogingen.
Sasha zit op peuteryoga sinds dat ze ongeveer 20 maanden is, dus Marijn is wel vroeg met zijn gym.. Ach weet je, zo lang hij het leuk vind, het goed gaat en hij zichzelf niet overbelast is er toch niets aan de hand... alleen maar leuk dat hij zo zijn energie kwijt kan en nog lekker leert bewegen ook!