Mij mij mij MIJ!!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Dorien
J&J MALEDIVEN

Mij mij mij MIJ!!

Bericht door Dorien »

Liv heeft een nieuw woordje ontdekt:

MIJ met bijbehorend gedram en gejammer als het niet helemaal gaat zoals zij dat had gewild.

Geen herkenning van Finn want die was alleen natuurlijk en had zijn eerste driftbui toen hij 3 was :shock:

Ze kan ook zo kittig NEE roepen. Pfff wordt wat met die meid!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
annelinda

Bericht door annelinda »

Het is dat Anne nog geen MIJ kan zeggen....
Maar dat NEE zeggen is heel herkenbaar. En als het niet naar haar zin gaat, gaat ze op de grond liggen :roll: . Hier moet ik in me zelf nog wel eens lachen. Dan laatste ze zich op de grondstorten en dan gaat ze heel voorzichtig op haar rug liggen. Dat laatste stukje gaat zo beheerst en voorzichtig dat alle dramatiek er van af is.
Marielle

Bericht door Marielle »

Meiden :roll:

Moet er wel om lachen hoor. Ze wordt groot.
She

Bericht door She »

Oh, zo herkenbaar!
Tijd voor een educatief moment?
klik
:wink:
petra1969
J&J HAWAII

Bericht door petra1969 »

Heel herkenbaar. Cay roept de hele dag door: mijne!!! Hij denkt echt dat alles van hem is :roll:
Mama van Evelien (36), Jojanneke (33), Sandrina (32), Sarah (19), Elise (18) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Betje
J&J HAWAII

Bericht door Betje »

Marielle schreef:Meiden :roll:

Moet er wel om lachen hoor. Ze wordt groot.
Nooooouuuuu... Victor kan er ook wat van hoor! Wat een temperamentjes zitten er soms in die kleine lijfjes he?
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Chabeli

Bericht door Chabeli »

haha grappig! Tomás is een jongen en was nog alleen maar riep al heel vroeg (volgens mij was hij anderhalf) bij alles 'mij'. Zelfs bij spullen van andere kindjes riep hij al gauw: "dat is van mij". :roll:

lekker ding is het toch, dat meisje van jou!
natasjawessel

Bericht door natasjawessel »

Hier ook.....Stef kan er ook wat van, Terwijl Wes het niet zo erg heeft gehad.
Ken je het stukje uit finding nemo?? met die zeemeeuwen die allemaal dat ene visje willen, die roepen ook mij mij mij mij mij..... Dit doen wij dus ook als Stef begint... krijgen we altijd een leuke boze reactie van Stef terug.
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

hahaha nu je het zegt, uit Nemo inderdaad.
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Nog een voorbeeldje van dit weekend. Een emmertje met schepje en harkje mee naar het strandje. Finn pakt het emmertje, Liv: MIJ. Oke denkt Finn, neem ik het schepje wel: MIJ (met hoop gedram) Ok denkt Finn, neem ik het harkje wel, nouja je raadt het wel he? ;)
Hermien
J&J SANTORINI

Bericht door Hermien »

ja is niet moeilijk Raden...MIJ! :lol:

Hoe reageerde Finn....? had hij onderhand niet iets van ja doeiii ik mag ook wel wat?

Het is dat het twee turven hoge portret wat hier rondloopt het woord mijn nog niet in haar woordenschat heeft zitten haar geschreeuw vanmiddag betekende precies hetzelfde :lol:
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Heeft ze soms met C. gesproken, sinds ik je bericht heb gelezen is het hier ook constant MIJ!
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

haha die Liv en arme Finn die alles maar afgeeft.

Oh hou op M arijn kan dan nog niet praten maar zijn lichaamstaal zegt genoeg. Hij kan heel kattig dingen afpakken en dan zo tegen zich aan houden terwijl hij wegdraait. Dan dat koppie erbij......

Oh en driftbuien die hebben we hier al lang helaas. Afgelopen weekend nog bij een verjaardag een flinke driftbui inclusief op de grond rollen, krijsen en gillen.

Toen A nne klein was vond ik dat erg lastig nu kan ik er gelukkig wat beter mee om gaan.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Plaats reactie