Doorslikken
Doorslikken
Lotte heeft bij vlees vaak veel moeite om het door te slikken. Wanneer ze erg lang aan t kauwen is proberen we haar te stimuleren om het door te slikken maar dat lijkt alleen maar averechts t werken. Is dit voor jullie herkenbaar?
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Het is vaak ook taai spul, reden voor mij om er zelf niet zo dol op te zijn.
Wat wij aan vlees eten is rulgebakken gehakt en gebakken spekjes, soms stukjes kip of kalkoen.
Hoe oud is ze en hoe klein snijd je het voor haar?
Misschien moet je anders koe en varkensvlees wat minder vaak geven en wat vaker kip, kalkoen of een visstickje?
Wat wij aan vlees eten is rulgebakken gehakt en gebakken spekjes, soms stukjes kip of kalkoen.
Hoe oud is ze en hoe klein snijd je het voor haar?
Misschien moet je anders koe en varkensvlees wat minder vaak geven en wat vaker kip, kalkoen of een visstickje?
vlees dat lange draden heeft, is vaak moeilijk voor kinderen. Als wij iets van biefstuk eten, dan zorg ik dat er voor Anouk wat anders is. Heeft ze het bij elke soort vlees of alleen bij bepaalde soorten?
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Ik herken het wel van Wytse, maar die begon denk ik tegen zijn 4e steeds meer vlees te eten. Nu eet hij met smaak biefstuk. Ze kunnen er dus best overheen groeien. Marrit heeft eigenlijk altijd wel alles gegeten, maar zoiets als biefstuk moeten we voor haar wel echt in kleine stukjes snijden (blokjes van een halve cm maximaal), want anders krijgt ze het ook niet weg.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
- LindaJager
- J&J MALEDIVEN