C. ligt in het grote bed!
C. ligt in het grote bed!
Hij had er even moeite mee (het is ook hetoude plekje van b.) maar hij is nu al anderhalf uur stil, ben benieuwd wat de nacht brengt...
Hopelijk is het goed gegaan, ik kan het me bij mijn meisje nog niet voorstellen.
Maar toen lola zo oud was ging ze ook al over door de zwangerschap van Roos. Bij tom was het nog zo vroeg dat we er een goedkoop ledikantje bij gekocht hebben (die was 1,5 toen lola geboren werd).
Bij Lola ging het toen ook goed....ligt ook wel een beetje aan het kind hoe lang het duurt voor ze goed gewend zijn en blijven liggen.
Maar toen lola zo oud was ging ze ook al over door de zwangerschap van Roos. Bij tom was het nog zo vroeg dat we er een goedkoop ledikantje bij gekocht hebben (die was 1,5 toen lola geboren werd).
Bij Lola ging het toen ook goed....ligt ook wel een beetje aan het kind hoe lang het duurt voor ze goed gewend zijn en blijven liggen.
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
b was nog jonger! 18 maanden. gister snapte hij er niks van maar vannacht sliep hij zoals normaal, paar keer wakker maar ging steeds weer liggen en verder slapen. Vanochtend kwam hij er wel zelf uit. Tja de oogjes wekker snapt hij nog niet dus dat is even niet anders.
en ja een groot bed, wel met hekje en kussen bij zijn voeten.
Ben benieuwd wat nacht 2 ons biedt...
en ja een groot bed, wel met hekje en kussen bij zijn voeten.
Ben benieuwd wat nacht 2 ons biedt...