Wat gaat de tijd ontzettend snel! Vandaag is ze precies een half jaar oud. Mijn kleine babietje is al weer groot aan het worden.
Soms wil ik dat ik de tijd kan laten stil staan en wil ik intens genieten van dit kleine mensje. Maar ondertussen kan ik ook zo genieten van haar ontwikkeling, zucht........
Gisteren heeft ze beide snijtandjes onder gekregen. Tijd voor tandepoetsen en andere dingen eten dan alleen bij mij.
Zucht....zwijmel.....beetje last van mijn hormonen, denk ik.
twee tandjes zelfs! Jeetje, ze wordt inderdaad erg groot! Sara is komende donderdag 6 maanden. Ik word er ook wel een beetje emotioneel van hoor. Voor we het door hebben vieren we hun eerste verjaardagen!
Ach ja, wat gaat de tijd snel. Ik herken je dubbele gevoel wel. Ik ben zelf een enorme baby-mama en vind het allemaal veel te snel gaan. Maar ja, dat groter en wijzer worden is ook heel erg leuk. Gewoon je elke dag suf genieten van dat kleine babietje!
Ook alweer een halfjaar. Ik moet ook nog steeds wennen aan dat ik steeds meer een dreumesje in huis heb. Ze is zó lief nu, maar af en terug naar dat kleine, zou ik niet erg vinden.
Lekker rustig met voeden ook haha, ze komt nu om de haverklap overeind.