Mees is oefenen!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
kes
J&J MAURITIUS

Mees is oefenen!

Bericht door kes »

Mees is vandaag voor het eerst oefenen in groep 1/2!
Zijn vriendje van de psz zit daar al een half jaartje en het jongetje kwam Mees meteen begroeten en pakte zijn hand... ahhhh! (Het is een heel lief, fragiel jongetje.)

Mees werd heel sjaggie wakker, het was laat geworden gisteren ivm de begrafenis van mijn moeder. Ik was dus heel benieuwd hoe hij zou reageren, maar hij heeft geen traan gelaten toen ik wegging...! Mijn overgevoelige mannetje is echt een stoere vent aan het worden!

Ik kan dus straks 2 kinderen uit school halen! Ik vind het zo leuk, haha!
(En ik ga dit berichtje lekker ook bij Basisschool zetten! :razz: )
Kes, mv Floor (20mrt06) en Mees (20okt07)
Mamalon
J&J HAWAII

Bericht door Mamalon »

Jaaaa! Belle is gisteren voor het eerst geweest. Ze vond het leuk en vandaag ging ze er vrolijk naar toe. Zij mag 10 ochtenden wennen, en na de herfstvakantie voor het echie. Hoe vaak mag Mees wennen?
Mamalon
kes
J&J MAURITIUS

Bericht door kes »

Mamalon schreef:Jaaaa! Belle is gisteren voor het eerst geweest. Ze vond het leuk en vandaag ging ze er vrolijk naar toe. Zij mag 10 ochtenden wennen, en na de herfstvakantie voor het echie. Hoe vaak mag Mees wennen?
10 keer???
Haha, Mees mag 2x wennen, volgende week maandagmiddag ook. En dan is officieel de dag voor de herfstvakantie zijn eerst schooldag, maar ik heb nog niet overlegd of hij dan ook gaat. Ik vind van wel. :wink:

10x wennen zou ook niet eens kunnen, hij gaat al 3 ochtenden naar de psz, het zou wel erg veel worden dan.

Maar fijn dat Belle het zo leuk vindt!
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

Super jo. Leuk he als ze het zo goed doen. Bij Nikki ging het ook zo makkelijk maar die begint nu wat verlegen te worden in een keer. Vandaag mag ze trakteren ben benieuwd hoe ze dat vind.

Laat je het straks weten hoe hij het vond?
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mamalon
J&J HAWAII

Bericht door Mamalon »

Ja het was een beetje goochelen met de opvang maai ik vind het niet erg.

Regina hoe vond Nikki het tracteren?

Hoe vond Mees het vanmorgen?

Belle ligt te slapen :D
Mamalon
kes
J&J MAURITIUS

Bericht door kes »

Het is prima gegaan, hij vond het leuk!
Hij kwam wel met traantjes buiten, helemaal rode konen. Hij was erg moe (begrijpelijk na gisteren) en hij kon zijn jas niet dichtkrijgen. Dat is ook een hele lastige rits, hij moet nog even leren dat hij dan even naar de juf toe gaat.

Maar het is dus helemaal goed! (Oe, als je eens wist hoe ik in de piepzak zat een half jaartje geleden, Mees is echt ontwikkeld in de tussentijd! :D )
Marjo

Bericht door Marjo »

Leuk. I ris mocht 3 ochtenden wennen. Ze begint ook echt de vrijdag voor de herfstvakantie, deze vrijdag. Onze vakantie valt eerder denk ik. Ik vind de laatste dag op de creche ook wel erg bijzonder.
Fijn dat hij zich zo ontwikkeld heeft en dat hij het nu leuk vond!
Plaats reactie