Van de trap gevallen.....

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Hermien
J&J SANTORINI

Van de trap gevallen.....

Bericht door Hermien »

....mijn kleine Janiekje :cry:

Elke keer doe ik de deur naar de gang dicht.....en dat is vaak.
Alle keren roep ik tegen de oudsten deur goed achter je dicht doen hoor...

En toch slipte ze er vanmiddag tussendoor terwijl ik lekker even zat te bladeren in een reclameboekje
Een hoop gebonk met direct daarna hard gekrijs....

Ik schat zo dat ze minstens 5 traptreden naar beneden is gevallen op de 6de traptrede stond nl een toiletrol en die lag naast haar.....

3 beurse plekken op dr mooie koppie
Huilende zoon want hij dacht dat hij de deur open had laten staan...huilende oudste dochter want zij dacht dat zij dat had gedaan...
Bibberende mamma want ooo ik ik was verdiept in een boekje en heb die deur niet meer in de gaten gehouden... :?

En oeh ik ga niet meer een blaadje bladeren als de groten thuis zijn en zij dribbelt rond...
Ze reageert gelukkig normaal en heeft gewoon gegeten......en is nu lekker gaan slapen.
Voor ik ga slapen wek ik haar even om te kijken hoe ze reageert...

...twee kids ging het goed en de derde valt wel van de trap.
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Oh dat is schrikken zeg... Hoe goed je ook oplet, dit kan iedereen een keer gebeuren, dat maakt het ook zo eng.
Gelukkig niets ernstigs, ze kunnen veel hebben zei mijn ha laatst toen M aarten van halverwege opzij het gat naast de trap in tuimelde.
Ik kreeg toen zelfs geen wekadvies trouwens, maar heb het ook gedaan halverwege de nacht.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Miep
J&J TEXEL

Bericht door Miep »

O bah, wat een schrik. Ik hoop dat ze er verder geen last van heeft. Ben jij al weer een beetje bijgekomen? Hier is afgelopen weekend hetzelfde gebeurt. Meestal gaat A heel netjes de trap af maar in een onbewaakt ogenblik ging het toch fout. Hij was met zijn hoofd tegen de muur gevallen waardoor hij een klein schaafwondje had en een bult met blauwe plek. Wat was ik geschrokken en ik voelde me ook heel schuldig.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Claudiac

Bericht door Claudiac »

Wat naar zeg... ik zal ook maar wat beter opletten.
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

oh daar schrik je zeker van. gelukkig reageerde ze goed en hopelijk blijft dat ook zo. ik zou mij ook heel schuldig voelen, maar je weet ergens natuurlijk wel dat het niet jouw schuld was he?!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
mijadja

Bericht door mijadja »

aaaaaaaaaaaaaaaah bah, wat sneu, voor haar én voor jou! Hoop dat je een beetje bijgekomen bent. Hier iemand met ervaring, jaja. En niet een paar treden hoor *zegt ze met schaamrood op dr kaken*, en gelukkig al een heeele lange tijd geleden, maar ik weet nog dondersgoed hoe de schrik in mijn benen zat!
Hopen dat ze er geen last van heeft en jij ook niet!!
Hermien
J&J SANTORINI

Bericht door Hermien »

Nou ik heb de rust nog niet echt gevonden hoor.....ben alweer een paar keer boven geweest even spieken.....

pppffff ik hoor het nog bonken.....
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Dat is ook schrikken. Gelukkig goed afgelopen, zeg. Wel schattig dat de twee anderen allebei gaan huilen.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

Oh wat een schrik.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
mvluuk
J&J SANTORINI

Bericht door mvluuk »

Dat is niet fijn!
Kun je geen traphekje zetten? Wij vonden dat altijd een prettig idee.
Hermien
J&J SANTORINI

Bericht door Hermien »

mvluuk schreef:Dat is niet fijn!
Kun je geen traphekje zetten? Wij vonden dat altijd een prettig idee.
We hebben nog geen traphekje gevonden dat daar een beetje redelijk past...
Dus we zouden zelf een hekje knutselen het materiaal ligt er maar nu nog tijd maken.... :oops:
Hoewel manlief kennende zal het nu snel hangen.....dit gebeuren zal vast de betreffende schop onder het gat zijn...
Maar dan zal het nog steeds opletten zijn grote broer en zus zijn vast ook geen ster in hekjes achter konten dichtdoen....

Ik moet gewoon ook allert blijven.... :wink:
Deborah
J&J SANTORINI

Bericht door Deborah »

En een deurhekje? Hier gaat het best redelijk. En als de jongens het eens vergeten roepen ze direct als hun kleine zus in de gang staat of maar 1 stap heeft gezet op de trap. Ik kan haar alleen niet even snel alleen beneden laten, want dan komen ze alledrie achter me aan.
Maar brrr.... ik weet nog goed dat W essel een keertje snel naar beneden wilde en boven het hekje open liet staan. R uben ging toen zowat van helemaal bovenaan naar helemaal beneden. Ik stond erbij en keek ernaar. Kon gewoon niets doen. Hij was toen ook net 1 jaar oud. Zat toen ook weer continu er achter aan dat alles dicht zat.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Hanne

Bericht door Hanne »

ach toch, arm dingetje. ik moest ook wel een beetje lachen dat iedereen zichzelf gelijk als schuldige zag.
hopelijk heeft ze er nu geen last meer van.
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

och wat een schrik zeg. Hopelijk hebben jullie een beetje geslapen vannacht.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Kimmie
J&J SANTORINI

Bericht door Kimmie »

oh wat een schrik!

Misschien een tip, wij haddeb destijds ook geen passend traphekje kunnen vinden ivm te weinig steun punten.
Teon al snel besloten dat we Puck liever goed zelf de trap op en af wilde leren klimmen om zo 'mogelijke' valpartijen te voorkomen bij een 'oeps' moment.

Puck liep al vrij vroeg en liep dus als kleine dreumes de trap op... iedereen met hun hart in de keel als ze het zagen en raarde me het af.
Ik ben er nog steeds blij mee, heb in het begin haar heel goed in de gaten gehouden erbij gebleven en nu durg ik haar echt met een gerust hart zelf naar boven te laten lopen, ik er wat later achterna (ze loopt al ruim ene jaar de trap op).
Af precies hetzelfde, nu al geruime tijd aan het oefenen, ze weet goed wat er gebeurd als ze valt, niet vraagt om hulp oid. Toch eraf durf ik nog niet aan haar het alleen te laten doen omdat ze het zelf ook niet durft.

Hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad en het blijft bij baluwe plekken!
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
MarietteD
J&J MALEDIVEN

Bericht door MarietteD »

Oef wat een schrik... gelukkig is het goed afgelopen!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
HeleenW

Bericht door HeleenW »

is het vannacht ook goed gegaan? Heb je haar nog wakker gemaakt?
Volgens mij kan je zulke dingen echt niet altijd voor zijn hoor. Ja middels een traphekje, maar dan moet je ook weer zeker zijn dat iedereen dat traphekje dichtdoet.

Zo viel joas vorig jaar zomer met z'n ruim 4 jaar van een trap met als gevolg gebroken arm en enorme buil op z'n hoofd. Dus wees niet te streng voor jezelf hoor! Het is echt niet leuk, maar het kan gebeuren, hoe zorgvuldig je ook probeert te zijn!
Suuz

Re: Van de trap gevallen.....

Bericht door Suuz »

dat is idd schikken...

(schik staat er bij mij nog in, nadat mijn kleine uit de kinderstoel viel.. hopelijk heeft ze er nu wat van geleerd. ze zit zelfs in een 5 punt gordel!, mijn kleine houdini)
Nanda
J&J SANTORINI

Re: Van de trap gevallen.....

Bericht door Nanda »

wat schrikken zeg!!!
Hoe is het nu met Janiek??
en ben je weer een beetje bekomen van de schrik?
Trotse mama van J en T
Plaats reactie