Slak, slak

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Saskia4

Slak, slak

Bericht door Saskia4 »

Zit ik lekker Jip-berichtjes te lezen, Esther loopt wat te brabbelen, slak, slak slak zegt ze. Ze is net even buiten geweest om haar grote broer uit te zwaaien.

Zegt Madelon ineens: Mam, ze heeft echt een slak hoor....!

Ieuw..... Die hebben we maar even buiten gebracht. Gelukkig was het een slak met huisje en zat 'ie er veilig in.....
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

idd ieuw, dat slijm van die slakken vind ik ook niks.
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Deborah
J&J SANTORINI

Bericht door Deborah »

hmmm..... dat huisje is voor onze dochter ook niet veilig hoor. Die peutert net zo lang door totdat of het huisje eraf is of ze steekt dr vinger erin en beweegt net zolang door totdat ze helemaal onder dat vieze slakkenslijm zit :? Blegh
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Angelique
J&J MALEDIVEN

Bericht door Angelique »

Deborah schreef: vieze slakkenslijm zit :? Blegh

Schijnt heel goed te zijn voor je huid :lol:
:crazy:
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

gatver hier spelen ze er ook graag mee, gelukkig laten ze ze wel altijd buiten
SuzanneV
J&J SANTORINI

Bericht door SuzanneV »

Slakken zoeken is Robins nummer 1 favoriete activiteit in de achtertuin! Hij haalt heel zijn meubilair naar buiten om op de klimmen als hij er niet bij kan :). Wij laten het toe, maar letten er wel op dat hij niet in de huisjes pulkt en de slakjes na een tijdje weer terugzet. Ik vind het wel schattig eigenlijk en niet vies.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
petra1969
J&J HAWAII

Bericht door petra1969 »

Blegh. Cay had laatst zo'n dikke bruine naakte slak in zijn handen. Wat ontiegelijk goor zeg.
Mama van Evelien (36), Jojanneke (34), Sandrina (32), Sarah (20), Elise (19) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Appendix
J&J SANTORINI

Bericht door Appendix »

Hier is het ook favoriet tijdverdrijf. Rohan heeft al twee keer geprobeerd een slak op te eten. (let je even niet op... :oops: )De eerste keer een met een huisje. Dat beviel niet, dus de keer erna had hij een naaktslak in z'n mond. En heel snel er weer uit. Hij heeft nog de hele middag met z'n tong de vieze smaak uit z'n mond lopen smakken. :roll:

Hier moeten ze dan wel altijd even handen wassen trouwens.
@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
Plaats reactie