thijme drinkt sinds een paar dagen heel slecht van mijn rechter borst.Soms weigert hij zelfs.
Links drinkt hij goed.
Heeft iemand hier ervaring mee?
slecht rechter borst drinken
ik heb dat ook gehad,maar heb helaas geen tips voor je.
ik heb toen o.a. ander voedingshoudingen geprobeerd zoals de rugby houding. maar ook dat hielp allemaal niet.
ik ben op een gegeven moment links gaan voeden,dan rechts kolven en dan nog dat in een flesje voeden.
maar dat was natuurlijk veeeeel te omslachtig. dus uiteindelijk ben ik alles gaan kolven en met de fles gaan geven.
hoop dat je een oplossing kunt vinden!
ik heb toen o.a. ander voedingshoudingen geprobeerd zoals de rugby houding. maar ook dat hielp allemaal niet.
ik ben op een gegeven moment links gaan voeden,dan rechts kolven en dan nog dat in een flesje voeden.
maar dat was natuurlijk veeeeel te omslachtig. dus uiteindelijk ben ik alles gaan kolven en met de fles gaan geven.
hoop dat je een oplossing kunt vinden!
zou inderdaad een pijnlijk oortje kunnen zijn aan die kant. Misschien dat een andere houding helpt.
Als hij die kant echt blijft weigeren: geen zorgen, je kan prima met 1 borst voeden, die borst past zich wel aan qua productie.
Als hij die kant echt blijft weigeren: geen zorgen, je kan prima met 1 borst voeden, die borst past zich wel aan qua productie.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.