cadeau tips 4 jaar
cadeau tips 4 jaar
Ik denk dat deze wel sticky staat in het forum deel 4-12 jaar. Daar kan ik nog niet op.
Luuc word in Januari 4, ik ben nu alvast aan het rondkijken en aan het bedenken ben wat ik voor zijn verjaardag wil gaan kopen.
Maar heb geen idee, tips iemand?
Luuc word in Januari 4, ik ben nu alvast aan het rondkijken en aan het bedenken ben wat ik voor zijn verjaardag wil gaan kopen.
Maar heb geen idee, tips iemand?
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
oh het fototoestel is leuk idd.
daar ga ik voor op pad.
Rugzak, gympspulletjes, broodtrommel en beker heeft hij al voor de psz.
Vriendenboekje net vandaag besteld, kunnen we nu mee beginnen, leuk aandenken voor als we verhuizen volgend jaar.
Thanx dames
daar ga ik voor op pad.
Rugzak, gympspulletjes, broodtrommel en beker heeft hij al voor de psz.
Vriendenboekje net vandaag besteld, kunnen we nu mee beginnen, leuk aandenken voor als we verhuizen volgend jaar.
Thanx dames

Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
lego 
oh ja, step?
en ff gekopieerd uit het 4 jaar draadje in 4-12

oh ja, step?
en ff gekopieerd uit het 4 jaar draadje in 4-12
een skelter?
winterjas?
nieuwe regenlaarsen?
zwemleskaart?
gezelschapspel?
En een abonnement op een tijdschrift, zoals Pipapanda?
Of kaartjes voor de film of het theater?
Rick wordt binnekort ook 4.
Van ons krijgt hij een (2e hands) fiets.
Van mijn ouders een draagbare cd speler voor op zijn kamer, en een viskoffertje en van mijn schoonouders krijgt hij een abonnement op de bamboeclub. Dat is de kleuter afdeling van het WNF. Hij krijgt dan regelmatig een leuk tijdschrift en wat welkomst cadeautjes.
Verder staat er op zijn verlanglijstje: lego en playmobil en spelletjes
En iets van HotWheels
Laatst gewijzigd door Pauline op di okt 11, 2011 10:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
ik heb net in het draadje van 3 jarigen wat geschreven wat mogelijk ook voor 4 jarigen best kan.
O.a. de step die hier ook al genoemd werd.
Verder heb je ontzettend mooie dingen van Bruder. Wij hebben voor Levi de hijskraan gekocht, een enorm aparaat maar ik verwacht dat het veel speelplezier oplevert. En dat joas, die nu 5,5 jaar is er ook heel veel mee zal spelen.
Verder kan je natuurlijk in het vooruit denken (voor het voorjaar/zomer)
- schep
- bezem
- kruiwagen
Dat is hier favourit speelgoed. Het gaat de hele buurt door en slijt daarom ook wel sneller en daarom staat het bij allebei de jongens elke keer op het verlanglijstje.
O.a. de step die hier ook al genoemd werd.
Verder heb je ontzettend mooie dingen van Bruder. Wij hebben voor Levi de hijskraan gekocht, een enorm aparaat maar ik verwacht dat het veel speelplezier oplevert. En dat joas, die nu 5,5 jaar is er ook heel veel mee zal spelen.
Verder kan je natuurlijk in het vooruit denken (voor het voorjaar/zomer)
- schep
- bezem
- kruiwagen
Dat is hier favourit speelgoed. Het gaat de hele buurt door en slijt daarom ook wel sneller en daarom staat het bij allebei de jongens elke keer op het verlanglijstje.