Mazzel op het kvd
Mazzel op het kvd
Vanmorgen hing er bij het kdv een formulier voor de foto's op de deur. Dit gaat gebeuren net op de laatste dag dat J.ochem nog op het kdv zit
!!!! Ik ben zo blij dat we dat nog net meepikken
Heeft ie toch nog een aandenken aan de groep en wij nog een pasfoto. Had ik al gezsegd dat ik blij ben!!!
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Ik ben gestopt met werken en daarom hoeft J.ochem niet meer naar het kdv. Aangezien ik voor hem thuis blijfkaatje71 schreef:heb ik misschien gemist, maar heb je andere opvang, of gaan jullie zelf opvangen?
Leuk dat je nog net die foto kunt meepikken!
(staat allemaal in het draadje http://car.messageboard.nl/42334/viewto ... highlight=)
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Re: Mazzel op het kvd
Oh joh, ik had ook gemist dat je ging stoppen met werken, maar ik lees dan ook niet meer genoeg hier.
Maar wta leuk dat je nog net de fotograaf meepikt. Zo'n groepsfoto is idd wel heel erg leuk voor het plakboek. En gewoon een mooie foto van je zoon is natuurlijk ook nooit weg.
Maar wta leuk dat je nog net de fotograaf meepikt. Zo'n groepsfoto is idd wel heel erg leuk voor het plakboek. En gewoon een mooie foto van je zoon is natuurlijk ook nooit weg.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Re: Mazzel op het kvd
Leuk joh dat kan je nog net mooi meepikken. Ik vond het ook altijd erg leuk. Fijn joh dat je nu lekker thuis kan blijven.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)