Op het cb noemden ze haar een volleerd borstenkind

Tips, herkenning?
1 december. Dus op zich heeft ze nog wel evenDorien schreef:wellicht heeft iemand er nog 1 liggen. Liv dronk ook niet uit die fles trouwens. Wanneer ga je weer werken?Marjo schreef:Nee, wel de tommee tippie en avent en difrax en...Mir schreef:heb je de breastflow bottle ook geprobeerd?
Heeeel graag! Super. We hebben trouwens ook veel plezier van je kleertjes. Heb je mijn adres nog anders stuur ik je een pb. Pb je wat je ervoor wil hebben?Kristel schreef:Jep, ik heb er nog een liggen. A bel dronk gisteren gewoon uit het difrax flesje, dus daarmee blijven wij oefenen. Laat maar weten als ik hem moet versturen.
Ik heb wel een breastflow fles voor je die je kan proberenDorien schreef:wellicht heeft iemand er nog 1 liggen. Liv dronk ook niet uit die fles trouwens. Wanneer ga je weer werken?Marjo schreef:Nee, wel de tommee tippie en avent en difrax en...Mir schreef:heb je de breastflow bottle ook geprobeerd?
echt ik ben zo blij ik kan je wel zoenen.Kristel schreef:Jahoe! Go E vi! Wat een opluchting.
Yep weer geprobeerd en weer gelukt! Maak ik even reclame voor die flesPauwtje schreef:En hoe gaat het nu? Nog steeds goed?