regeldagen of regelweken?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Floor83
J&J SANTORINI

regeldagen of regelweken?

Bericht door Floor83 »

Het lijken hier wel regelweken....

Hier is het al weken onrustig. Sinds eind augustusloopt het niet zo lekker. Tyg0 blijft sinds die tijd snotteren, hoesten en roggelen. Ene dag meer dam de andere maar het gaat niet weg. Paar weken terug 5 dagen hoge koorts gehad. Vooral de nachten zijn erg onrustig. Hij wordt zo vaak wakker, ik weet niet eens hoe vaak. Rutger gaat er dan naar toe en probeert hem in eerst in slaap te krijgen maar vaak lukt dat nieten leg ik hem aan. 9 vd 10 keer slaapt hij weer verder.
Sinds zondag zijn we een fles kv gaan geven voor de nacht om te kijken wat hij dan doet. Het leek de 1e nacht iets beter te gaan maar vanaacht was het weer het zelfde.

Ik vind het nu zo vermoeiend! Gisteren zat ik zelfs te denken om te stoppen met de bv. Maar eigenlijk wil ik wel doorgaan. De eerste maanden ging dat zo slecht en nu zo goed dat ik dat echt sonde vind van alle moeite.

Tyg0 is overdag lekker vrolijk, niks mis mee.

Ik weet niet wat ik verder wil met dit bericht, maar ik wilde het even kwijt.
Bedankt voor het lezen.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

de vraag is of stoppen met de BV een oplossing is. Misschien is er its anders aan de hand. Heb je lichamelijke klachten al uitgesloten? misschien heeft hij ergens last van.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Chabeli

Bericht door Chabeli »

zou het helpen om hem een tijdje bij jou te laten slapen? Dan wordt hij misschien wel vaak wakker, maar kost het minder energie voor jou om de nacht door te komen..

sterkte in ieder geval!
Floor83
J&J SANTORINI

Bericht door Floor83 »

Pauline schreef:de vraag is of stoppen met de BV een oplossing is. Misschien is er its anders aan de hand. Heb je lichamelijke klachten al uitgesloten? misschien heeft hij ergens last van.
Hij is laatst nog nagekeken door de KA. Ik heb niet het idee dat hij ergrns last van heeft.
Floor83
J&J SANTORINI

Bericht door Floor83 »

Chabeli schreef:zou het helpen om hem een tijdje bij jou te laten slapen? Dan wordt hij misschien wel vaak wakker, maar kost het minder energie voor jou om de nacht door te komen..

sterkte in ieder geval!
Ook geprobeerd, ik heb een cosleeper. Maar ook dan komt hij heel vaak. Overigens is het dan voor Rutger wel rustiger. Hij brenkgt Tyg0 altijd bij me.

Tyg0 is nooit een goede slaper geweest, maar nu wordt hij wel erg vaak wakker.
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

ten eerste wat vervelend dat het niet lekker gaat. ik weet er alles van.

ben je begonnen met bijvoeden? veel kinderen gaan dan juist weer meer drinken omdat hun lichaam toch moeite heeft met het verteren. ik zou zeggen de kv laat je maar lekker liggen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten ;) ik denk alleen niet dat het jullie gaat helpen.
hoe gaat het nu met de reflux? is de medicatie nog goed op hem afgestemd? misschien heeft hij er meer last van?

hoe dan ook, zulke nachten zijn zwaar, maar ik ben het "levende" bewijs dat moeders vaak sterker zijn dan ze zelf denken.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
HeleenW

Bericht door HeleenW »

als je hem zo ziet zou je inderdaad niet zeggen dat hem wat mankeert, hij was zo vrolijk laatst!
Wat vervelend dat het zo kwakkelen blijft. En je nachtrust heb je gewoon heel hard nodig!
Ik heb geen tips voor je... maar zal binnenkort als ik zit te voeden 'snachts aan je denken (schrale troost?) :wink:
Floor83
J&J SANTORINI

Bericht door Floor83 »

@Nina: ja, zijn begonnen met bijvoeden. Nog niet echt veel. Maar het vaak wakker worden snachts is al voor die tijd begonnen.
Ik heb niet het idee dat het zijn reflux is. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Pff...

Het vervelende is dat ik het begin af te reageren op Rutger en de kinderen.

@Heleen: dat is nou soms ook het 'vervelende' dat hij dan zo vrolijk is. Soms denk ik wel eens dat mensen denken dat ik munshausen bij proxy heb.

Ik moet zo werken, bah! Vannacht ook vaak wakker. Ligt Tyg0 net te slapen en ik ook, begint S0phie te spoken.
Ik hoop dat de KA van Tyg0 werkt, maar denk het helaas niet vandaag. Ik wil dan toch eens overleggen.
Ves

Bericht door Ves »

Hè wat vervelend! Ik heb natuurlijk niet een oplossing voor je, maar kan wel zeggen dat ik het gedoe herken (incl de overweging om toch maar met bv te stoppen). V incent is rond die leeftijd ook een hele tijd erg onrustig geweest 's nachts (slaapt nog steeds niet goed, hoor). Dat duurde een paar maanden (niet om je te ontmoedigen). In het begin rommelden we toen ook met een fles kv voor de nacht, maar dat maakte helemaal niks uit, dus dat hebben we maar weer teruggedraaid. Ook de gedachte dat stoppen met bv misschien zou helpen heb ik toen overboord gegooid. Na een hele tijd ging het weer beter 's nachts...
Sterkte ermee! Het is slopend...
Floor83
J&J SANTORINI

Bericht door Floor83 »

Vannacht het ik Tyg0 bij me laten slapen. Ik heb hem ik weet niet hoe vaak aangelegd. Ook vermoeiend, maar zo kon ik wel blijven liggen. Rutger dacht vanmorgen dat Tyg0 niet veel wakker was geweest. Hij heeft dus gelukkig wel een keer goed geslapen.

Ik hoop vannacht echt op een betere nacht. Morgen heb ik een late dienst dus dat wordt een lange dag.
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

pfff die nachten zijn zo zwaar. en die reactie van rutger komt mij erg bekend voor ;)
ik hoop met je mee dat je een goede nacht hebt. als ik iets voor je kan betekenen dan moet je alleen maar roepen hoor (duurt wel even voordat ik er ben, maar goed...)
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
wennetje

Re: regeldagen of regelweken?

Bericht door wennetje »

Heb je al eens als uitprobeersel een paracetamol gegeven voor de nacht? Misschien heeft hij wel last van zijn oren? (ook wat vocht achter oren kan drukverhoging geven bij liggen en dus pijn) of een ander pijntje. Als blijkt dat hij dan wel lekker slaapt weet je dat je het in die hoek moet zoeken.
Plaats reactie