Vraag aan de mensen met een eigen www

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Thommy
J&J MAURITIUS

Vraag aan de mensen met een eigen www

Bericht door Thommy »

Hebben jullie ook een kvk nummer (en dus officieel een bedrijfje)? Ik zit er aan te denken om een website te maken, want ik krijg af en toe vraag om een taart te bakken. Dat vind ik leuk en wil ik ook wel doen. Ik verwacht geen grote commerciele activiteiten oid, maar vroeg me af of de belastingdienst moeilijk gaat doen als je wel je producten aanbiedt, maar geen eigen zaak etc. hebt.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Pauline
J&J MALEDIVEN

Re: Vraag aan de mensen met een eigen www

Bericht door Pauline »

ik heb geen kvk nummer. wel een www. geen idee of de belastingdienst daar moeilijk over kan doen. vast wel.
ik heb er iig nog niet over nagedacht. Ik verkoop hoogstens 2 a 3 taarten per jaar, en het is net kosten dekkend, dus ik heb er ook geen winst aan.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik heb geen www, wil ik nog wel eens. Ik bewaar al mijn facturen voor de taart spullen, kan ik bewijzen dat ik geen winst maak :wink: .
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

wel een www maar geen kvk. ook al maak(te) ;) ik veel taarten, ik verdiende echt nog niet genoeg om er belasting over te betalen. je mag geloof ik iets van 7000,- per jaar verdienen zonder het aan te geven, nou.. daar kom ik echt niet aan hoor!
want als je weer wat hebt verdiend, gaat het weer op aan ingrediënten en taartspulletjes die je 'nodig' hebt.
zoals een sugargun van 20,-.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie