Toen ik nog naar de verloskundige ging vermaakte Silke zich tijdens het wachten daar heel goed met deze laptop
die kan ik nergens vinden ( wel op Engelse websites maar ik wil natuurlijk een Nederlandse)
Dit nieuwe model verkopen ze nu wel;
maar die lijkt me minder leuk omdat die geen muis heeft.
Dan zag ik ook nog deze
Heeft iemand ervaring met 1 van deze laptops?
Of een andere waar je te spreken over bent?
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Heb toen voor A erg gekeken naar een laptop en de uitspraak van de letters.
Ik wilde ze graag uitgesproken hebben op de manier waarop ze klinken.
Bijv. Du ipv dee en m ipv em. Oei, hoe leg ik dit goed uit.... hoop dat je mij snapt.
Wij hebben ook de tweede, Meike heeft hem gekregen voor haar derde verjaardag. Het Dorapoppetje rechts fungeert als joystick. Ze is nu vijf en half maar ze speelt er nog regelmatig mee, niet alle spelletjes die erop zitten zijn even makkelijk. Wat misschien wel prettig is, is dat je bij deze het achtergrondmuziekje ook af kunt zetten.
Wij hebben de bovenste. Maar bezoek speelt er vooral op. Na een paar keer hebben ze het hier wel gezien ...
Had hem trouwens voor 5 euro op de koninginnenmarkt gekocht vorig jaar.
Die muis wordt trouwens niet gebruikt. Hij 'muist' ook niet echt, alleen de knopjes er op kun je gebruiken en die zitten ook op het toetsenbord.
ja hoor ik snap het wel.
Welke heb je toen gekozen?
Ik wilde eigenlijk de bovenste kopen omdat ik weet dat ze die leuk vindt. Alhoewel die verloskundige bezoekjes natuurlijk ook wel meer dan een half jaar geleden zijn geweest natuurlijk.....
Wat ik zo lees (denk ik) is dat ze allemaal wel leuk zijn, als je kind het sowieso maar leuk vindt....
Wij hebben de onderste voor Marit. Ze kreeg 'm op haar 3e verjaardag, maar toen waren veel dingen nog te moeilijk voor haar. Veel dingen deden we samen, maar de liedjes bijv kon ze wel alleen.
Nu, ruim een jaar later is ze er ontzettend handig mee! Voordeel ervan vind ik dat het een echte muis heeft en ze dus leert werken met een muis. Als ze nu eens op onze laptop een spelletje doet gaat dat heel goed.
Wij hebben geen thematische laptop. Een algemene.
Geen idee waarvan hij is. Ooit te koop bij Kruidvat.
Maar weinig is er mee gespeeld. T pakt hem soms en ramt alleen maar op de knoppen.
E zag gisteren het plaatje op mijn computer, en heeft vanochtend allemaal rekensommetjes gemaakt met Dora. Dat ging eigenlijk best goed, met het telraam er naast
Dus toch wat vaker uit de kast halen. Ze heeft er best een tijdje mee gespeeld.
Claudiac schreef:E zag gisteren het plaatje op mijn computer, en heeft vanochtend allemaal rekensommetjes gemaakt met Dora. Dat ging eigenlijk best goed, met het telraam er naast
Dus toch wat vaker uit de kast halen. Ze heeft er best een tijdje mee gespeeld.
haha, goed zo!!