Luuk komt niet tot spelen

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Saskia

Luuk komt niet tot spelen

Bericht door Saskia »

Ik heb er al eens eerder een draadje over geschreven hoor. Het is niet nieuw dit.
Sven is logeren en Luuk verveelt zich nu. Hij komt gewoon niet tot spelen. Vanmorgen nog wel een beetje, maar vanmiddag helemaal niet meer.
Hij loopt te jammeren en te zeuren. Het enige wat hij wil is 'tiesie kijken'. Maar dat doen we dus niet de hele dag :wink:.
Net al even een boodschapje gedaan (zie topic bij 'Vrouwen"...). Even op stap gaat ook prima. Maar dan weer thuis, pffff.

Einde klaagbericht. Vanavond is Sven er weer. Probleem opgelost!
Dorien
J&J MALEDIVEN

Re: Luuk komt niet tot spelen

Bericht door Dorien »

herkenning alom. Ik herkende het totaal niet want finn kan heel goed alleen spelen maar liv echt totaal niet. Buiten wel maar binnen... ik voorzie een gezellige winter ;) Geen tips dus
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
juudje
J&J SANTORINI

Bericht door juudje »

Ook hier herkenning voor roos. De andere twee kunnen zich prima alleen vermaken, maar roos is zo gewent aan kinderen om zich heen dat ze zich alleen absoluut niet kan bezig houden. Lola gaat bijna naar school dus ik voorzie best even zware hangerige weken. Ik hoop wel dat ze na een poosje zich wel kan gaan vermaken.
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
Saskia

Bericht door Saskia »

Blijkbaar toch iets wat vaker voor komt bij 2e of 3e kindjes...
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Thijs is pas gaan spelen toen hij ruim 3 was en hij is een 1e kind (Linde kan het van kleins af aan al erg goed). Maar goed er is hoop dus :wink: .
Ves

Bericht door Ves »

Ik herken het ook bij V incent, en hij is ook de eerste. Hij kan op zich wel goed alleen spelen (soms té goed) maar heeft wel graag andere kindjes/mensen om zich heen. Thuis ben ik dat :? (hij hangt vooral aan me, soms spelen we samen, of hij wil mij helpen met afwassen ofzo) Ik hoop dat het idd beter wordt, want ik ben het soms wel echt zat.
Miep
J&J TEXEL

Bericht door Miep »

Het gaat hier heel wisselend. De ene dag kan A zich heel goed vermaken en speelt hij heel lief zelf. Hij komt dan af en toe langs om wat te laten zien en gaat dan snel weer verder. De andere dag komt er niets van en wil hij alleen maar op schoot of met mama spelen.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Plaats reactie