Met veel enthousiasme ontvangen!!!

Met dank aan Annemarie voor het printje!
Moderator: Chantal
He jammer! Ik zou in elk geval erg blij zijn als iemand dit voor mij had gemaakt.Annemarie schreef:Mmm ben niet heel enthousiast. De kleuren zijn niet echt mijn ding en de taarten lopen zo rond af. De bloemen zijn wel heel leuk en je hebt de plaatjes mooi verwerkt.
Bedenk bij mijn kritiek wel dat mijn verwachtingen bij jouw taarten heel hoog zijn.
Mogen we alleen o en a zeggen. Meestal vind ik Diane's taarten prachtig deze wat minder. En wat minder dan prachtig is nog steeds heel mooi.Thommy schreef:He jammer! Ik zou in elk geval erg blij zijn als iemand dit voor mij had gemaakt.Annemarie schreef:Mmm ben niet heel enthousiast. De kleuren zijn niet echt mijn ding en de taarten lopen zo rond af. De bloemen zijn wel heel leuk en je hebt de plaatjes mooi verwerkt.
Bedenk bij mijn kritiek wel dat mijn verwachtingen bij jouw taarten heel hoog zijn.
Ik had ze bewust aflaten lopen, alsof het bolletjes waren. Was nog aardig wat snijwerk om dat mooi te krijgen! Achteraf gezien was recht beter geweest, gezien de plaatjes. Nu was het echt zoeken hoe ze er hè mooist op konden en dan nog zie je het bobbelen omdat het eigenlijk net niet paste. En verder qua kleur, het was een donkergrijze taart en gezien de kleuren in de plaatjes vond ik er weinig meer bij passen dan rood en blauw. Wit had ook mooi geweest, maar dat was op...Annemarie schreef:Mmm ben niet heel enthousiast. De kleuren zijn niet echt mijn ding en de taarten lopen zo rond af. De bloemen zijn wel heel leuk en je hebt de plaatjes mooi verwerkt.
Annemarie schreef:O kijk op de foto lijkt het bruin, grijs klinkt veel mooier. En dat ronde had ik dus goed gezien. De bloemen vind ik trouwens super, daar heb ik nooit genoeg van.
Blijft moeilijk he om de taart goed op de foto te krijgen. Eigenlijk zou ik daar ook wel eens een cursus voor willen volgen.
Nee absoluut niet, maar ik mag het toch wel jammer vinden dat je 'm niet zo mooi vindt?Annemarie schreef:Mogen we alleen o en a zeggen. Meestal vind ik Diane's taarten prachtig deze wat minder. En wat minder dan prachtig is nog steeds heel mooi.Thommy schreef:He jammer! Ik zou in elk geval erg blij zijn als iemand dit voor mij had gemaakt.Annemarie schreef:Mmm ben niet heel enthousiast. De kleuren zijn niet echt mijn ding en de taarten lopen zo rond af. De bloemen zijn wel heel leuk en je hebt de plaatjes mooi verwerkt.
Bedankt voor je compliment!Thommy schreef:He jammer! Ik zou in elk geval erg blij zijn als iemand dit voor mij had gemaakt.Annemarie schreef:Mmm ben niet heel enthousiast. De kleuren zijn niet echt mijn ding en de taarten lopen zo rond af. De bloemen zijn wel heel leuk en je hebt de plaatjes mooi verwerkt.