een dag niet gevoed.
Ik ben langzaam aan het afbouwen en vannacht sliepen we bij mijn schoonouders. Oma had Femke al aangekleed en naar beneden gebracht, toen ik beneden kwam. Toen vroeg ze wel om een voeding, maar in het kader van afbouwen heb ik 'nee' gezegd, en dat was eigenlijk al vrij snel goed.
Maar het is wel raar, een dag niet voeden. En toch ook wel goed.
Wat een nonberichtje, maar ik wilde het toch even delen.
Voor het eerst in twee jaar
Voor het eerst in twee jaar
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
Re: Voor het eerst in twee jaar
Gek is dat dan hè? Ik heb nu sinds een paar weken ook regelmatig dat ik Danique een dag (of 2 dagen soms) niet voed. Ze is vorige week 2 geworden en ik had voor mezelf bedacht om dan te gaan stoppen. Maar Danique dacht er iets anders over, vandaar dat het afbouwen wat langzamer gaat.
En stiekem vind ik het nog niet eens zo heel erg dat het zo gaat.... Kan ik er ook rustig aan wennen.
En stiekem vind ik het nog niet eens zo heel erg dat het zo gaat.... Kan ik er ook rustig aan wennen.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Ik kan me voorstellen dat dit een heel raar gevoel is, na ruim 2 jaar voeden. Een grote stap. Fijn dat het tegelijkertijd ook goed voelt. Je bent er dus aan toe.
gek he, dat vond ik ook de eerste keer. Fijn dat ze het zo goed opvatte.. hoop dat dat zo doorzet. Ik heb er net zo een als Miranda... ik wil wel afbouwen, maar ook S@sh@ denkt daar wat anders over. Ik bied het haar niet meer aan, soms komt ze er om, soms vergeet ze het... Aan de ene kant wel weer het afsluiten van een periode, aan de andere kant ben ik er soms ook echt klaar mee... Maar gek zal het zeker zijn als ze helemaal niet meer drinkt... Ach, zoals je al zei.. langzaam afbouwen kan je zelf ook wennen!
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)