Zo ben ik vanavond even geschrokken.
Anne ontzag vanavond 1 van haar armpjes, ik zag verder niks en gaf ook geen pijn als ik aan haar armpje zat. Dus dat kijk ik nog even aan.
Nou zat ze aan haar tafeltje te spelen en dan klimt ze over het armleuninkje op haar stoeltje. Maar nu liet ze tijdens het klouteren plotseling los en viel ze erg hard op haar achterhoofd! Pfff dat wat schrikken zat er 10cm vanaf maar was net te laat met vangen. Maar wat schrikje zeg als je er zo boven op zit. en die klap!
Man zeg ik ben ik 1 minuut een paar jaar ouder geworden.
Anne huilde gelijk en regeerde goed en was allert, dus dat zit wel goed. Morgen even het armpje in gaten houden.
kleine brokkenpiloot
Re: kleine brokkenpiloot
wat een schrik!! fijn dat ze direct huilde en allert is!
ik hoop dat ze het armpje morgen weer lekker gebruikt!
ik hoop dat ze het armpje morgen weer lekker gebruikt!
Trotse mama van J en T
oef schrikken!en idd dat armpje wel even in de gaten houden!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Vandaag heeft ze haar armpje weer normaal gebruikt en de bult is al een stuk minder.
Gisteravond en nacht maar even een keertje wakker gemaakt om te kijken of ze goed reageerde. (Wat kan je je toch druk maken om je kindje...)
Gisteravond en nacht maar even een keertje wakker gemaakt om te kijken of ze goed reageerde. (Wat kan je je toch druk maken om je kindje...)
fijn dat ze haar armpje weer goed gebruikt!annelinda schreef:Vandaag heeft ze haar armpje weer normaal gebruikt en de bult is al een stuk minder.
ik zou denk ik ook mijn kindje 's nachts even wakker maken na zo'n klap!
Trotse mama van J en T