Ook mijn kleine meid is ziek

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
jolanda mv c/k/n

Ook mijn kleine meid is ziek

Bericht door jolanda mv c/k/n »

Sinds gisteren heeft ze koorts, spuugt weer meer, diarree en heel verkouden. Ze wil alleen maar hangen en vraagt zelf niet om drinken. Drinkt gelukkig wel wat als ik het aanbied, maar weinig. Vandaag maar naar de ha geweest omdat ze ook wat lusteloos werd gisteravond. Volgens hem had ze een gewone virale infectie, alleen was haar keel ook behoorlijk rood en gezwollen met veel slijmvorming. We moesten maar aan de slag met paracetamol 3 a 4 maal daags en dan hopen dat als ze minder pijn heeft ook beter gaat drinken. Gelukkig was dat ook zo, maar veel is het nog steeds niet. Hopelijk is ze snel beter!
Chabeli

Re: Ook mijn kleine meid is ziek

Bericht door Chabeli »

oh dat dat is balen! Beterschap!
AstridJordi
J&J SANTORINI

Bericht door AstridJordi »

Ach wat zielig. Het is nooit leuk als die kleintjes ziek zijn. Ik hoop maar dat ze snel opknapt en weer lekker bij je kan drinken. Beterschap.
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

oh bah! voor jou meisje ook beterschap gewenst!!
ik hoop dat ze snel weer goed drinkt
Trotse mama van J en T
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

aah, zielig!!
Beterschap!
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
annelinda

Bericht door annelinda »

Agossie, arm meidje.

Gaat het ondertussen al wat beter?
Marjo

Bericht door Marjo »

Zielige meid. E vi had dat ook een paar weken geleden. Het was best heftig maar wel snel over. Toen ze beter was heeft ze alle slijm eruit gepoept. Ik geloof wel 6 poepluiers op 1 dag. Okee, dat is een beetje onsmakelijk :| . Ik hoop dat jouw meisje snel opgeknapt is.
jolanda mv c/k/n

Bericht door jolanda mv c/k/n »

Marjo schreef:Zielige meid. E vi had dat ook een paar weken geleden. Het was best heftig maar wel snel over. Toen ze beter was heeft ze alle slijm eruit gepoept. Ik geloof wel 6 poepluiers op 1 dag. Okee, dat is een beetje onsmakelijk :| . Ik hoop dat jouw meisje snel opgeknapt is.
Ze is weer aan de beterende hand, maar nog niet de oude. De koorts is weg, maar je hoort aan haar stem dat haar keeltje nog niet in orde is. En ze heeft nog behoorlijke buikkrampen en vlak daarna komt er dan een enorme spuitluier. Ze zit dan echt dan aan haar nek onder.

Maar ze kan weer spelen en lachen!
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

wat fijn! ik hoop dat ze snel weer de oude vrolijke meid is!
Trotse mama van J en T
Plaats reactie